Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zrušil jsem strejdovi služby,který je v důchodárně a mám vše práva plnou mocí,programy mi nejdou a výpis mi byl poslán a měl jsem za něj zaplatit dluh okolo 1500-Ok,ale pak jsem volal s operátorkou a ta mi střelila částku přes 3500-co je to?tam to beru,protože byt jsme pronajímali a občas nezaplatili-moje chyba a pak jsem chtěl u sebe vyměnit setobox,technik mi řekl bez problému mám totiž nahrávajicí ale nepodporuje HD-a na to operátorka že budu muset platit více-už tak platím dost a navíc setobox co mám je už poruchový.dopis jsem nedostal a ani že ho si mám vyzvednout na poště jen tu sms na telefon.zasílám i dopis o zrušení o vaše služby-toto jednání se mi nelíbí a hlavně všechny firmy jdou dolů s cenou a vy na horu s Radek Kumbera
setobox a služba
ukončit smlouvu nebo napravit
|
Tweet |
Dle Všeobecných podmínek společnosti UPC se výzva k zaplacení za zpožděnou platbu doručuje stejnou formou, jakou je doručováno vyúčtování. Společnost následně garantuje prodloužení lhůty pro zaplacení dlužné částky o minimálně dalších sedm dní. Pokud není ani po této výzvě dlužná částka zaplacena, může dojít k omezení poskytování služeb.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním ceny služeb, má možnost podat reklamaci nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Ukončit smlouvu je možné jednostranně výpovědí. Výpovědní lhůta činí jeden měsíc a počíná běžet první den následujícího měsíce po doručení výpovědí společnosti. Pokud je vypovězen závazek před uplynutím doby, na kterou byl sjednán nebo před uplynutím doby, po kterou byla sjednána akční cenová nabídka, může si společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy. Výše poplatku však nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo než jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením (telefonem/modemem), které bylo spotřebiteli poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Je třeba zdůraznit, že klient řeší současně 2 smlouvy – svou a svého strýce. U klientovy smlouvy jsme se dohodli na úpravě služeb dle preference klienta. Pokud jde o druhou smlouvu, zde vznikla dlužná částka, která postupně narůstala. Klienta jsme o nutnosti zaplacení nedoplatku několikrát informovali. Po několika měsících a urgencích jsme ale byli nuceni z důvodu nedoplatku od smlouvy odstoupit. Aktuálně tuto dlužnou částku a s ní související poplatky po klientovi vymáháme. Klientovi po vzájemné dohodě zašleme emailem přehled služeb účtovaných za posledních 12 měsíců.
V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat, případně jej uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.