Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace USB flash disk 256 GB
V říjnu 2015 jsem objednala 1 ks 256 GB USB flash disk OTG – stříbrná- vygenerován voucher s kódem 2010113 / 6409 Zásilku jsem převzala 12.11.2015.
Po doruceni jsem zkoušela flash disk zprovoznit, ale to se nepodařilo po zformátování jsem na disk
nahrála soubory, které se následující den po připojení flash disku k PC částečně ztratily
jeho nefunkčnosti jsem reklamovala a poslala zpět. Doručen byl dne 18.11.2015, dne 28.11.2015 bylo mailem urgováno řešení. Odpověděli-1.12.2015 reklamaci jsme přijali peníze budou vráceny nic se neděje a na mail nereagují.
S pozdravem
Opletalová Alena
Masarykova 61
779 00 Olomouc
Produkt
Flash disk 256 GB
Požadované řešení
Vrácení kupní ceny ve výši 468 Kč
Flash disk 256 gb
VRÁCENÍ PENĚZ V CO NEJKRATŠÍ DOBĚ NA UČET
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebitelce vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registrovala po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
ODPOVĚD- Podpora Berslevu.cz (podpora@rabator.com)
Re: vadný flash disk
Dnes 28. 1. 2016, 10:57:33
Komu: opletalova.a@seznam.cz
g
Dobry den.
V tuto chvili stale probiha audit spolecnosti Rabator, s.r.o.
Jako novy vlastnik jsem dal za ukol predevsim proverit a sparovat vsechny reklamace zakazniku s dluznymi castkami u partneru. Aby nedochazelo k vyplaceni na obou stranach. Vzhledem k tomu, ze se jedna o desitky tisic polozek, tak je to casove velmi narocny proces. Toto jeste nejakou dobu potrva, proto prosime o strpeni. Verime vsak, ze v prubehu unora nejpozdeji brezna by melo dojit k vyjasneni vsech dat a situace. Nasledovat bude navrh na reseni a pripadne kompenzace zakazniku.
Dekujeme za trpelivost a jsme s pozdravem
Konstantin Ciuntu, jednatel spolecnosti Rabator, s.r.o.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.