Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jen chci přispět příspěvkem...V září 2014 jsem si zakoupila telefon, který jsem v lednu 2015 reklamovala...společnost nekomunikovala a tvrdila,že žádný telefon na reklamaci nedošel. Měla jsem schovaný doklad z pošty,takže pan Pantúček lhal. Již je to rok a nemám ani peníze ani mobil...
X-Touch G7108 Light
Pan Pantůček by měl dostat dost vysokou pokutu z ČOI za to,že okrádá lidi...
|
Tweet |
Spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci, která může podnikateli za nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě uložit pokutu. Doporučujeme se obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Jestliže prodávající reklamaci nevyřídí v 30denní lhůtě, může spotřebitel setrvat na uplatněném nároku nebo může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz. Vzor odstoupení je dostupný na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Komunikaci s prodávajícím doporučujeme vést písemně s dodejkou.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jakub Pantúček, Valašské Klobouky, Masarykovo náměstí 103). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.