Společnost


Jakub Pantúček (x-touch.cz)

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9232Nevrácení reklamovaného telefonu ani peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2016, před 9 lety

Renáta Petrovková

Znění stížnosti

Dobrý den,
jen chci přispět příspěvkem...V září 2014 jsem si zakoupila telefon, který jsem v lednu 2015 reklamovala...společnost nekomunikovala a tvrdila,že žádný telefon na reklamaci nedošel. Měla jsem schovaný doklad z pošty,takže pan Pantúček lhal. Již je to rok a nemám ani peníze ani mobil...


Produkt

X-Touch G7108 Light


Požadované řešení

Pan Pantůček by měl dostat dost vysokou pokutu z ČOI za to,že okrádá lidi...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2016 12:15, před 9 lety

Spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci, která může podnikateli za nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě uložit pokutu. Doporučujeme se obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Jestliže prodávající reklamaci nevyřídí v 30denní lhůtě, může spotřebitel setrvat na uplatněném nároku nebo může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz. Vzor odstoupení je dostupný na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Komunikaci s prodávajícím doporučujeme vést písemně s dodejkou.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jakub Pantúček, Valašské Klobouky, Masarykovo náměstí 103). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 16:57, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.