Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#9233Nedodani zaplaceneho zbozi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2016, před 9 lety

Hana Kovaříková

Znění stížnosti

Rada bych vysvetleni k me stiznosti! Opravdu dosud nechapu, kde je problem? Ve stredu objednano zbozi. Ve ctvrtek prislo potvrzeni, ze bylo predano dopravci. V patek prisla ke zbozi faktura, zbozi vsak nikde. Volam na infolinku, tam mi bylo sdleno, ze zbozi je v depu prepravce a ze me jeste ten den bude nekdo kontaktovat. To se dle meho ocekavani nestalo. Dnes 11.1.16. volam na infolinku znovu. Dozvidam se zcela protichudnou informaci a sice, ze zbozi nebylo v patek u dopravce v depu jak tvrdila operatorka c.1, ale ze mi bylo doruceno. Situaci ma Mall evidentne pod kontrolou a prava ruka nevi co dela leva. Opet domluveno s operatorkou, ze me bude ten samy den kontaktovat, svete div se, operatorka opet nevola! Takze rekapitulace, ani po 5ti dnech nemam zbozi, zato Mall ma moje penize. Zadam o okamzite doreseni situace a napraveni tohoto cirkusu!!! Cislo objednavky je 91035936 a podotykam, ze se jedna o zbozi od Mall (nikoliv z partnerskeho prodeje). Uz me to dohadovani s vami prestava bavit!


Požadované řešení

Okamzite doruceni objednaneho a zaplaceneho zbozi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 16:42, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2016 15:26, před 9 lety

Vážená paní Kovaříková,

ráda bych se Vám touto cestou ještě jednou ráda omluvila za nepříjemnosti, které jsme Vám způsobili. Jsem ráda, že se k Vám zboží nakonec v pořádku dostalo, zpětnou vazbu jsme předali našemu přepravci a věřím, že se s ničím podobným v budoucnu již nesetkáte.

Děkuji Vám za pochopení.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.1.2016 16:33, před 9 lety


Hana Kovaříková

Hodnocení: