Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Rada bych vysvetleni k me stiznosti! Opravdu dosud nechapu, kde je problem? Ve stredu objednano zbozi. Ve ctvrtek prislo potvrzeni, ze bylo predano dopravci. V patek prisla ke zbozi faktura, zbozi vsak nikde. Volam na infolinku, tam mi bylo sdleno, ze zbozi je v depu prepravce a ze me jeste ten den bude nekdo kontaktovat. To se dle meho ocekavani nestalo. Dnes 11.1.16. volam na infolinku znovu. Dozvidam se zcela protichudnou informaci a sice, ze zbozi nebylo v patek u dopravce v depu jak tvrdila operatorka c.1, ale ze mi bylo doruceno. Situaci ma Mall evidentne pod kontrolou a prava ruka nevi co dela leva. Opet domluveno s operatorkou, ze me bude ten samy den kontaktovat, svete div se, operatorka opet nevola! Takze rekapitulace, ani po 5ti dnech nemam zbozi, zato Mall ma moje penize. Zadam o okamzite doreseni situace a napraveni tohoto cirkusu!!! Cislo objednavky je 91035936 a podotykam, ze se jedna o zbozi od Mall (nikoliv z partnerskeho prodeje). Uz me to dohadovani s vami prestava bavit!
Okamzite doruceni objednaneho a zaplaceneho zbozi
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Vážená paní Kovaříková,
ráda bych se Vám touto cestou ještě jednou ráda omluvila za nepříjemnosti, které jsme Vám způsobili. Jsem ráda, že se k Vám zboží nakonec v pořádku dostalo, zpětnou vazbu jsme předali našemu přepravci a věřím, že se s ničím podobným v budoucnu již nesetkáte.
Děkuji Vám za pochopení.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Hodnocení: