Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem zde 13.10.2014 vycházkovou obuv zn. Mustang, cena 2.499,- Kč. Po cca 5-6 měsících používání (cca rok od zakoupení) se na patách odlepil lem, který obchází celou botu. Nevšiml jsem si toho a proto jsem boty nadále používal. Tento uvolněný lem se sešlapával přes hranu podrážky a tím se vodorovně natrhl/prodřel.
Druhá závada, taktéž neakceptovaná ani opravená, se týká také tohoto lemu - v přední části bot se tento lem také odděluje od boty, šev je odtržen, lem nedrží.
Vycházková obuv Mustang, hnědé barvy
Očekával jsem a nadále bych chtěl dosáhnout uznání reklamace - tedy výměnu nebo vrácení peněz, přinejmenším výměnu za možnost vybrání jiného modelu.
Byl jsem připraven akceptovat uznání aspoň částečné.
Závěr o 100% neuznání reklamace říká, že prodejce si myslí, že vyrobil a prodal 100% kvalitní výrobek a závada vznikla 100%ně mojí vinou. Ovšem pokud by ten výrobek byl 100%ní, došlo by u něj k závadě ?
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.