Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9236Předražená doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2016, před 9 lety

ludmila rohelová

Znění stížnosti

společnost ppl mi dne 16.12.2015 vezla eliptický trenažér o rozměrech délka-100cm,šířka 40cm,výška 154cm o váze 29,5kg a zaslali mi fakturu na 294,06kg za cenu 2056kč.Když jsem žáda o storno a fakturu na skutečně přepravovanou věc bylo mi společností odepsáno-K dané přepravě. Jelikož zásilka byla objemná a vážila pouze 33 kg, je zde ještě účtována objemová hmotnost. V tomto případě se opravdu jednalo o objemovou hmotnost z rozměrů 134x57x154 cm, tedy 294,06 kg.
Toto opatření mají veškeré přepravní společnosti, zavedené, aby nevozili v autě "vzduch" a přeprava byla rentabilní... zkrátka nelze zabrat v autě 2 paletové místa a účtovat si 250 Kč


Požadované řešení

Vystavení faktury na opravdu přepravovanou věc o hmotnost 29,5kg a daných rozměrech ,které nebylo ani jedna palete


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2016 17:06, před 9 lety

Společnost ve svých obchodních podmínkách stanovuje požadavky na vlastnosti přepravovaných zásilek. Jedním z požadavků je, že zásilka musí mít určité rozměry (součet obvodu zásilky a její nejdelší strany nesmí překročit 3 m). Z popisu stížnosti však vyplývá, že předmětná zásilka tyto vlastnosti nesplňovala (2,80 m + 1,54 m = 4,34 m). Společnost tedy může požadovat vyšší cenu za přepravu zásilky, pokud spotřebitelka byla s podmínkami zasilatelské smlouvy předem seznámena. V daném případě bude tedy relevantní, zda společnost před uzavřením smlouvy spotřebitelku řádně informovala o vlastnostech poskytované služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 11:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.