Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, přeposílám textaci reklamace, kterou jsem zaslala prodejci. K dnešnímu dni si stále jen přeposíláme emaily, kdy chtějí originál servisní listy. Ty já nemám k dispozici, což uvádím v každém emailu a odkazuji na servisního partnera. Každopádně se ze strany prodejce nic jiného neděje.
VĚC
Odstoupení od smlouvy
Vážení,
dne 05.06.2015 jsem si u vás zakoupila prostřednictvím e-shopu následující myčku nádobí: Whirlpool ADG 5820 IX A+, číslo artiklu 8542 852 01982. K tomuto zboží byla vystavena faktura č. 5013861530 ze dne 5.6.2015 znějící na částku 9.050,00 ,- kterou jsem v plné výši uhradila. Na základě výše uvedeného byla mezi mnou a společností Internet Mall, a.s. uzavřena kupní smlouva k předmětnému zboží. Fakturu ze dne 5.6.2015 přikládám jako přílohu č. 1 této smlouvy.
Předmětná myčka však v zápětí po zakoupení vykázala zásadní vadu spočívající ve špatném mytí spolu s vypadnutím ramena, které drží horní koš na nádobí. Tato vada vám byla hlášena v červenci 2015 a servisní technik dorazil k opravě dne 18.07.2015 a vadu opravil. Při první návštěvě opravil technik vypadlé rameno horního koše. Pro odstranění závady špatného mytí bylo nutno objednat nový díl a byla domluvena další návštěva. Technik dorazil 25.08. Mezitím se závada s vypadlým ramenem horního koše opět opakovala, technik znovu opravil.
V měsíci září 2015 se však výše popsaná vada objevila znovu a do dnešního dne čekám na příjezd technika. Špatné mytí nebylo též doposud odstraněno.
Vzhledem k tomu, že tato vada se na předmětné myčce opakovaně projevila do šesti měsíců po dni převzetí, dle příslušných zákonných ustanovení se má se za to, že předmětné zboží bylo vadné již při převzetí. Takovéto dodání již od počátku vadného zboží se považuje za podstatné porušení povinnosti z vaší strany.
Nad rámec výše uvedeného ještě podotýkám, že identická vada předmětné myčky se projevila již opakovaně za období pěti měsíců ode dne zakoupení, což má za důsledek, že vaše společnost plnila v rozporu s kupní smlouvou a jako spotřebitel nemohu mít na takovémto plnění právní zájem.
Na základě podstatného porušení kupní smlouvy ze dne 5.6.2015 způsobem výše uvedeným tímto v souladu s ustanovením občanského zákoníku odstupuji od kupní smlouvy uzavřené dne 5.6.2015, a žádám vzájemné vrácení plnění, tj. vrácení kupní ceny.
Sdělte mi prosím, kdy byste si pro předmětnou myčku přijeli. Nachází se na adrese....
s pozdravem Kateřina Rážová
viz text výše
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Nárok na odstoupení od smlouvy vzniká v případě, není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Pokud se prokáže, že se na věci objevila stejná vada, která byla již dvakrát opravována, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy. Prodávající má povinnost tento požadavek respektovat.
Vážená paní Rážová,
je mi líto, že máte potíže se zbožím zakoupeným u nás. Kolegové Vás již od 9. 12. 2015 žádají o zaslání čitelného scanu servisního listu, bohužel jsme jej od Vás prozatím neobdrželi. Vámi zaslaný dokument je nečitelný a proto Váš požadavek nemůžeme akceptovat.
Prosím Vás o zaslání čitelné kopie servisního listu, abychom mohli ve Vašem případě postoupit dále. Takto to bohužel nebude možné.
Děkuji Vám za pochopení.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Dobrý den,
zde doklady, které servisní společnost poskytla.
jedna se o objednávku faktura č. 5013861530 ze dne 5.6.2015
Z podkladů, které nám spotřebitelka poskytla, vyplývá, že výrobek byl v rámci reklamací již dvakrát opravován ("výměna horního ramene") pro stejnou vadu. Pokud se stejná vada projevila opětovně, spotřebitelka má nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vážená paní Rážová,
moc Vám děkuji za doplnění. Požádali jsme servisní středisko o bližší vyjádření a prosím o trpělivost, jakmile obdržíme další informace, znovu Vás budeme kontaktovat.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, k dnešnímu dni, po několika urgencích na servisní lince whirpool včetně emailového ohlášení, technik z fa AP servis dosud nedorazil ani sem nebyla nikým kontaktována.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vážená paní Rážová,
u Vaší objednávky eviduji, že kolegyně Vás informovala ohledně vyjádření ze servisního střediska.
U servisního střediska jsou evidovány pouze dvě reklamace, na základě kterých není možné využít Odstoupení od kupní smlouvy.
V případě, že jste byla domluvena přímo se servisem ohledně návštěvy servisním technikem, prosím, obraťte se přímo na něj, aby s Vámi reklamaci mohli vyřídit.
Samozřejmě můžete také provést reklamaci přes naší společnost.
Více informací jak reklamovat výrobek naleznete na našich webových stránkách zde https://www.mall.cz/reklamace .
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Dobrý den, dnes dorazil technik a přikládám servisní list. Žádám tedy o odstoupení od smlouvy a sdělení jak bude postupováno. Děkuji
Pokud byla věc již třikrát úspěšně reklamována pro stejnou vadu (rozhodující je projev vady), má spotřebitelka právo od kupní smlouvy odstoupit. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost odpovědět na požadavek spotřebitelky.
Vážená paní Rážová,
děkuji Vám za zaslaný dokument.
V tomto případě bych Vás poprosila o zaslání všech vyjádření od servisního střediska, které se týkají tohoto zboží na e-mailovou adresu overeno@mall.cz .
Předáme tyto dokumenty na příslušné oddělení a budeme Vás informovat o daném řešení.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Dobrý den, případ vyřízena, myčka odvezena, peníze vráceny na účet. Děkuji DTtestu za podporu. Po vašem vstupu se komunikace s mall.cz výrazně zrychlila ;)
Vážená paní Rážová,
děkujeme Vám za zprávu a jsem ráda, že je vše již vyřízeno.
Ještě jednou se omlouvám za komplikace, které při vyřizování nastaly.
Přeji Vám příjemný den.
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo smírného řešení.
Hodnocení: