Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
dnes jsem si v prodejně Lidl vyzvedla vyřízenou reklamaci na kuchyňský robot, závada byla ve šlehací metle, při šlehání másla se rozjela konstrukce držící šlehací dráty, jeden drát vyletěl z konstrukce. Reklamace byla vyřízena opravou šlehací metly. Po rozbalení krabice mě nemile překvapilo, že metla je sice slepená, ale drátek byl venku z konstrukce, tudíž je zcela nefunkční. Volala jsem na infolinku Lidlu, sepsali se další reklamaci, požaduji vrácení peněz. Jak mám postupovat, kdyby mi nevyhověli? Cena robota 2690,-. Dekuji
Kuchyňský robot professional food processor SKMP 1300 B3, Silvercrest,
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci řádně a včas. Pokud tak neučiní, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Třiceti denní lhůta na vyřízení reklamace včetně opravy věci počíná běžet ode dne následujícího po dni, kdy byla uplatněna reklamace. Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, musí prodávající vadu odstranit. Pokud tak prodávající neučiní, nevyřídil reklamaci řádně. Pokud vada nebyla během reklamace odstraněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy, a jak již bylo výše zmíněno, spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Tento nárok je nutné uplatnit u prodávajícího. Další informace k tomuto tématu a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Vážená paní Křůpalová,
je nám líto, že máte s naším produktem problémy, a omlouváme se Vám za komplikace. Celou záležitost jsme prošetřili a dle vyjádření příslušného oddělení byla reklamace vyřešena a budou Vám vráceny peníze.
Věříme, že i přes vzniklou stížnost si k nám cestu najdete.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.