Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pilnik jsem objednala před Vánoci ,ale nefungoval tak jsem vyplnila reklamačni list a poslala zpět ,že chci vrátit peníze,ale bohužel do dnes nic a maily se vrací a telefon nefunguje .
El.pilnik Velvet smooth za 499kč Č.obj.995434432
Vracení peněz za nefunkční přístroj
|
Tweet |
Prodávající má povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitějších případech do tří dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (tedy reklamace se považuje za uplatněnou a začíná běžet lhůta k vyřízení reklamace). Pokud by si prodávající zásilku nepřevzal, je nutné vycházet z ustanovení § 573 občanského zákoníku, který upravuje domněnku doby dojití tím způsobem, že se má za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Spotřebitel musí dbát na to, aby jeho jednání bylo prokazatelné pro případ soudního sporu, tedy reklamovat, popřípadě odstoupit od smlouvy, prostřednictvím poštovní přepravy, pokud možno doporučeně s dodejkou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.