Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#9254Nevrácení částky za expresní dopravu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2016, před 9 lety

Jakub Švestka

Znění stížnosti

Dne 29.12.2015 jsem vytvořil objednávku s číslem 90949005 v hodnotě 12 499 Kč a zaplatil si za expresní doručení v hodnotě 99Kč. Zásilka měla být doručena hned druhý den, tedy 30.12.2015.

Bohužel, opět dotyčná společnost nebyla schopna dodržet to, co slibuje/nabízí. Zásilka byla doručena až dne 4.1.2016.

Tentýž den jsem pí Raimundové na email overeno@mall.cz zasílal požadavek na vrácení částky za dopravu - s čímž souhlasila a přislíbila zaslání částky 99Kč.

Pí Raimundová se za společnost Mall.cz pořád jen omlouvá za vzniklé komplikace, ale přitom neplní své závazky. Do dnešního dne (12.1.2016) peníze společnost neposlala - tedy během 8 dnů nebyli schopni zadat příkaz k úhradě a ani mne neinformovali, že by tak již učinili.


Produkt

Expresní doručení


Požadované řešení

Vrácení částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2016 09:25, před 9 lety

Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.

Co se týče času plnění závazku, občanský zákoník stanoví v § 1958, že je-li čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je dlužní povinen plnit i bez vyzvání.

Není-li lhůta stanovena, může věřitel požadovat plnění ihned a dlužník je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Nedodrží-li podnikatel výše uvedené, ocitá se v prodlení se splácením peněžitého dluhu, spotřebitel bude mít vedle práva na vrácení ceny za expresní dopravu i právo na zákonný úrok z prodlení na základě § 1970 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2016 16:08, před 9 lety

Vážený pane Švestko,

peníze za expresní doručení byste měl již mít na svém účtu. Mohu Vás požádat o kontrolu? Pokud platbu nebudete evidovat, požádám naše finanční oddělení o výpis k navrácené platbě.

Děkuji Vám za pochopení a ještě jednou se omlouvám za komplikace.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2016 16:21, před 9 lety


Jakub Švestka

Vážená pí Raimundová,

peníze stále neeviduji na svém účtě. Je to pro Vás tak těžké si tuto informaci (za jste peníze odeslali) ověřit na Vaši straně a sjednat tak nápravu?

Jednání firmy nelíbí. Nemám problém počkat na peníze několik dnů, ale zde se to již opět blíží k měsíci.

Chtěl bych se zeptat Dtestu, zda mám v této situaci ještě jiné možnosti řešení (podnět k ČOI). Úroky z prodlení na základě § 1970 občanského zákoníku jsou nepatrné výše, takže se jich nevyplatí domáhat - na což společnost i spoléhá.

Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 10:04, před 9 lety

Pokud společnost opakovaně spotřebitele uvádí v omyl (pravidelně neposkytuje sjednané služby), mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost svým jednáním naplňuje výše uvedené znaky nekalé obchodní praktiky, může podat podnět České obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele. Česká obchodní inspekce může podnikatele, který porušuje zákon o ochraně spotřebitele, sankcionovat. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 15:36, před 9 lety

Vážený pane Švestko,

dle informací byly peníze zaslány zpět na Vaši kartu 15. 1., na účtu byste je tedy měl již evidovat. Požádala jsem o výpis k navrácené platbě, prosím ještě o strpení, zašlu Vám ho emailem.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 15:50, před 9 lety


Jakub Švestka

Vážená pí Raimundová,

elektronicky jste se mne tázala:
----------------------------
Vážený pane Švestko,

moc se za komplikace omlouvám. Platbu za expresní doručení Vám mohu nechat vrátit také na účet ********?

Děkuji Vám.
----------------------------

Výše uvedené jsem Vám odsouhlasil. Takže nechápu, proč ve Vašem posledním příspěvku hovoříte o kartě.

Děkuji za vysvětlení. Výpis zatím nedošel. Platbu z 15.1.2016 neeviduji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2016 13:43, před 9 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.1.2016 13:52, před 9 lety


Jakub Švestka

Hodnocení:

Komentář: Peníze na účet nedošly z důvodu, že je společnost zaslala na jiný účet, než na který jsem byl s pí Raimundovou dohodnut.

Společnost nabídla reklamaci transakce a vrácení peněz na správný účet, čehož jsem nevyužil, jelikož si to již dořeším sám.

Děkuji.