Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9258Koupil jsem 3 ks Vojenské LED svítilny,vysoký výkon,bytelné provedení,u jedné baterky odešla baterie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2016, před 9 lety

Jiří Oščádal

Znění stížnosti

Napsal jsem už jeden email,nikdo nereaguje,reklamuji barerie do baterky,baterie UltraFire BRC 18650 5800mAh 3,7V CHtěl bych zakoupit 2 ks i když jsou baterky ještě v záruce,ale někdo si hraje na mrtvého brouka,je
to maličkost,ale asi to budu muset řešit jinou cestou,baterie v normálních obchodech nejsou k sehnání.Oščádal


Požadované řešení

Chci zaslat na mou adresu 2 ks baterie UltraFire BRC 18650, 5800 mAh, 3,7V
Baterky - daňový doklad ze dne 26.11.2014 číslo : 2014259904, vystavil David Antič - jednatel
Jiří Oščádal,Horní Bousov 42, 29404 Dolní Bousov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 14:30, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li takové ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží. Pokud tomu tak není, má spotřebitel možnost uplatnit práva z vadného plnění (věc reklamovat). Má-li věc vady, může spotřebitel žádat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a domáhat se vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (nejlépe s dodejkou, doporučujeme ponechat si kopii dokumentu, prokazující uplatnění reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou v obchodním rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Pokud by bylo zboží spotřebitelem odesláno k reklamačnímu řízení za využití poskytovatele poštovních služeb, má se za to, že zásilka došla druhé straně třetí den ode dne odeslání. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace, pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má pak právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:33, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registrovala po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 13:18, před 9 lety


Jiří Oščádal

Dobře,uvidíme jak se celá věc vyřeší,zítra zasílám celou baterku k reklamaci i když si myslím,že jednoduší byl můj návrh,aby uvedené baterie 2 ks mi zaslali na dobírku,mohli na tom vydělat,ale dobrá souhlasím a zítra zašlu baterku k reklamaci,zatím děkuji Oščádal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2016 15:35, před 9 lety

Spotřebitel doplnil stížnost následujícím vyjádřením:

Podal jsem stížnost,která je tedy ještě v řešení,dle pokynů jsem baterku odeslal k reklamaci na uváděnou adresu v reakci dodavatele na mou stížnost,kde byla řada výmyslů,výmluv na změny ve firmě atd.,dnes jsem dostal SMS,že balíček - reklamaci do dnešního dne nikdo nevyzvedl a zítra uplyne 15 ti denní lhůta na vyzvednutí a tím mi bude balíček zaslán zpět,protože nebyl vyzvednut.Za odeslání reklamace jsem zaplatil 72.-kč,nyní budu žádat i tuto náhradu,jinak se obrátím s celou záležitostí na soud,protože už toho mám dost co si z nás někteří dodavatelé dělají za srandičky.
Raději ani neuvádíte nikde telefoní číslo,aby se věc mohla rychleji řešit,nebo máte obavy,aby Vám lidi nenadávali i když asi v některých případech oprávněně.Jiří Oščádal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 17:16, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.