Společnost


SPARTOO SAS

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9260Odmítnutí vrácení peněz a následné nedodání zaplaceného zboží zpět na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2016, před 9 lety

Gabriela Harazimova

Znění stížnosti

Dobrý den,
16.10.2015 jsem učinila nákup pánské bundy Quiksilver za 2515,- + 190,- poštovné na e- shopu Spartoo.cz.která dorazila na adresu 26.10.Bunda měla ve skutečnosti jinou barvu než na fotkách z e-shopu a neseděla ani velikostně. Bohužel byla odstraněna visačka.Zažádala jsem tedy o vrácení peněz.Po tel.urgenci mi byl 9.11. zaslán štítek pro vrácení zboží.24.11. jsem byla vyrozuměna, že vrácení bylo zamítnuto. Důvody- chybějící etiketa,zboží nese silný odér připomínající vyprání, nebylo vráceno v původním obalu.Bohužel zboží mi ani doručeno v žádném původním obalu nebylo,pouze v plastové 'obálce' jakou lze zakoupit např.na poště a bunda praná nebyla.Po mnoha vyměněných emailech mi bylo 3.12. sděleno že zboží mi bude vráceno na adresu. Do dnešní doby jsem neobdržela žádnou informaci o tom,kde se zboží nachází a na mé dotazy již dávno nikdo nereaguje.Po napsání špatného hodnocení na portále Heureka.cz mi byla napsána reakce z e shopu, že zboží bylo na začátku ledna odesláno. Toť veškerá komunikace.Dodnes nemám ani peníze ani bundu.Žádám tedy o radu, jak dále postupovat a zda je nějaká šance dovolat se svého práva, jakožto spotřebitel. Děkuji, Harazimová Gabriela.


Produkt

Panská bunda Quiksilver Ranger- Marron velikost XXL


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.Jelikož celá věc se táhne dlouho a jednání ze strany Spartoo.cz mi přijde nekorektní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 15:21, před 9 lety

I přesto, že provozovatelem internetového obchodu je zahraniční subjekt, budou se právní vztahy založené kupní smlouvou řídit českým právním řádem, neboť podnikatelská činnost je zaměřena na české spotřebitele (nabídka k uzavření smlouvy je činěna v českém jazyce).

Podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má spotřebitelka právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, neboť smlouva byla uzavřena distančním způsobem. Nebyla-li spotřebitelka o tomto právu poučena před uzavřením kupní smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Všeobecné obchodní podmínky společnosti SPARTOO SAS (dále jen „VOP“) spotřebitele neinformují o tomto právu (ustanovení VOP upravující „spokojenost nebo vrácení peněz“ není poučením o možnosti od smlouvy odstoupit ve smyslu zákona). Pokud společnost spotřebitelku nepoučila o tomto právu jinou cestou, může spotřebitelka od kupní smlouvy odstoupit do jednoho rok a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.

Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelce dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslala. Spotřebitelka odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než jen nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Požadovat, aby bylo zboží vrácené v původním obalu, je tedy nepřiměřený požadavek a k nepřiměřeným požadavkům se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2016 11:07, před 9 lety

Zákaznice odstoupila od kupní smlouvy a zaslala zboží zpět podle poskytnutých informací společnosti Sportposition. Společnost Sportposition obdržela zboží v nevyhovujícím stavu, vyhotovila důkazní fotografie, zákaznice byla o tomto faktu informována, fotografie jí byly předány.

Zboží bylo zákaznici zasláno zpět, podle informací pošty zákaznice obdržela svoje zboží dne 15/01/2016. Pod následujícím odkazem je vidět potvrzení pohybu objednávky a jejím doručení:

http://www.colissimo.fr/portail_colissimo/suivre.do?colispart=CP054695495FR

Zákaznice byla průběžně informována o všech krocích týkající se jejího vrácení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2016 12:08, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 10:39, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.