Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
měsíc zpátky jsem obdržela zpátky svůj tzv. "opravený" notebook v reklamačním středisku v Praze, podávala jsem ho na základě reklamace, protože dva ze tří USB portů bylo nefunkčních, také byl velmi pomalý a neustále žádal aktualizace systému.
Bohužel jsem byla mimo území České republiky a proto měla jsem možnost vyzkoušet tyto opravy na vlastních zkušenostech teprve teď.
Pro moje překvapení když jse se snažila zapnout notebook, tak se načítal minimálně 10 minut, poté co se konečně zapnul, jsem chtěla připojit USB kabel, ale to jsem zjistila, že ho nikdo ani neopravil a i nadále nefungovaly již zmíněné dva porty ze tří, to je naprosto směšné, upozorňovala jsem na to velmi zřetelně a při reklamaci jsem to zdůrazňovala, chápu že je reklamační lhůta 30 dnů, bohužel ale nechápu, proč vaši pracovníci nejsou schopni opravit závady které jsou ustanovené v reklamačním protokolu za stanovenou dobu. Reklamace byla zařizována ještě v době platnosti záruční lhůty.
Byla bych více než vděčná kdyby se mi srozumitelně vysvětlilo, proč se tak nestalo a kde se vyskytla chyba.
Děkuji za pochopení a hezký zbytek dne.
Selezneva A. E.
Ultrabook Lenovo IdeaPad Flex 14 Black/Orange SČ:QB07478174QB03110110 produkt: NT303h2h Případ:SRE15399151
Požaduji řádnou opravu či navrácení peněz za zakoupený notebook.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci řádně a včas. Pokud tak neučiní, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Třiceti denní lhůta na vyřízení reklamace včetně opravy věci počíná běžet ode dne následujícího po dni, kdy byla uplatněna reklamace. Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, musí prodávající vadu odstranit. Pokud tak prodávající neučiní, nevyřídil reklamaci řádně. Pokud vada nebyla během reklamace odstraněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy, a jak již bylo výše zmíněno, spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Tento nárok je nutné uplatnit u prodávajícího. Další informace k tomuto tématu a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Vážená paní Selezneva,
omlouvám se za opožděnou reakci. Prověřovala jsem Vaši reklamaci, která byla osobně vydána na naší pobočce již 24.11.2015. O skutečnostech, které popisujete, jste nás informovala až 13.1.2016, což je se značným zpožděním téměř dvou měsíců. Z tohoto důvodu Vás naši pracovníci hned následující den informovali, že v tomto případě je nutné reklamaci podat znovu, což se však dosud nestalo.
Pokud přístroj vykazuje závadu, neváhejte se na nás obrátit, rádi pro Vás situaci dořešíme.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.