Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#9266Závadné balení mléka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2016, před 9 lety

Květoslava Šimková

Znění stížnosti

Jde o trvanlivé mléko polotučné doporučená spotřeba 14.3.2016 s uzávěrem na horní ploše /pevná část uzávěru je bílá, otočná část uzávěru je modrá, přichycená k pevné části třemi spoji/. Uvnitř je otvor uzavřený kovovou folií, která se při otevírání odřízne otáčením modrého uzávěru, někdy částečně /kolečko kovové folie visí dolů do mléka, jindy se odřízne zcela a kolečko spadne do mléka/. Je nebezpečí, že při úplném odříznutí spotřebitel zkonzumuje s mlékem i kolečko kovové folie.


Požadované řešení

Stáhnout z prodeje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2016 09:49, před 9 lety

Výrobky musí splňovat určité předepsané normy a pokud je splňují, tak mohou být uvedeny na trh. V České republice vyhodnocuje nebezpečnost výrobků Česká obchodní inspekce, v případě potravinářských výrobků je Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Spotřebitel by měl nejprve na nedostatek upozornit prodejce. V případě, že spotřebitel nechce nebo nemůže sjednat nápravu přímo u prodejce, může se obrátit se stížností k příslušnému inspektorátu SZPI, podle krajské příslušnosti, a to buď osobně, písemně nebo telefonicky. Pokud spotřebitel uvede svou adresu, bude do 30 dnů seznámen s výsledkem kontroly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2016 10:07, před 9 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.1.2016 10:16, před 9 lety


Květoslava Šimková

Hodnocení:

Komentář: Poslala jsem omluvu Kauflandu, mýlila jsem se. K. Šimková