Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#9270Zpětné navýšení pojistného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2016, před 9 lety

Alžběta Kocourková

Znění stížnosti

Uzavřela jsem s Českou Pojišťovnou povinné ručení (4.8.2015) a při sepsání došlo i k darování bonusů. 4.12.2015 mi přišel dopis, že mi darování bonusů neuznávají, bylo přiloženo nové rozúčtování splátek s naúčtováním doplatku 4703 Kč se splatností 26.11.2015 (dopis byl psán také dne 26.11.). Je možné aby po mě pojišťovna požadovala doplatek zpětně? Děkuji za odpověď.


Produkt

Smlouva o povinném ručení s havarijním připojištěním


Požadované řešení

Žádám o navýšení pojistného až od dalšího zúčtovacího období.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 16:00, před 9 lety

Pojistitel je povinen stanovit výše pojistného tak, aby zabezpečil trvalou splnitelnost závazků vzniklých provozováním pojištění z odpovědnosti. Dle Všeobecných pojistných podmínek pro pojištění vozidel společnosti Česká pojišťovna a.s. (dále jen „VPP“) je výše pojistného určená podle sazeb pojistitele platných ke dni uzavření pojistné smlouvy a uvádí se v pojistné smlouvě.

Při sjednávání výše pojistného v pojistné smlouvě pojistitel zohlední celkový předcházející škodný průběh pojištění odpovědnosti za provoz vozidla (dále jen „pojištění“) pojistníka, a to slevou na pojistném v případě bezeškodního průběhu pojištění (dále jen „bonus“) nebo přirážkou k pojistnému v případě výplaty pojistného plnění z pojištění. Podle VPP je možné převádět bonusy mezi jednotlivými osobami trvale žijícími s pojistníkem ve společné domácnosti, které měly uzavřené pojištění stejného druhu a stejné kategorie vozidel.

Pokud nebylo převedení bonusů uznáno (například kvůli nedodání potvrzení o době trvání předchozího pojištění), sleva na pojistném poskytnuta nebyla a spotřebitelka by tak byla povinna doplatit rozdíl mezi pojistným bez slevy a pojistným se slevou, které již bylo zaplaceno.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 11:47, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.