Společnost


ELEKTRON spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9272Neuznaná reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2016, před 9 lety

Michaela Procházková

Znění stížnosti

Po neuznané reklamaci( prasklina vzadu na telefonu),která tam nebyla,když jsem to tam dávala(způsobená prodejcem či servisem,oni samozřejmé neuznají.)Jsem dnes byla na prodejně v Ústí nad Orlicí Elektron expert.vyzvednout telefon,který mi vrátili v naprostém dezolatním stavu,totálně poškozený nic nefunguje.Před reklamací vše fungovalo(reklamován pro pruhy na displeji,jinak funkční)Arogantním prodavačem mi bylo sděleno,že "Závada se prohlubuje"(ubohost jak nedokážou přiznat pochybení)


Produkt

IGET.BLACKVIEW.V3.BL,355334063173292


Požadované řešení

Telefon opravit do stavu ve kterém byl při převzetí od zákazníka na reklamaci(pruhy na displeji jinak plně funkční)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 02:06, před 9 lety

V případě zamítnutí reklamace je prodávající povinen kupujícímu vydat věc ve stavu, v jakém ji převzal. Vznikne-li škoda na výrobku během reklamace, nese odpovědnost za takovou škodu prodávající. Ze své odpovědnosti za škodu se může vyvázat, pokud prokáže, že by ke škodě došlo i jinak nebo že škoda vznikla ještě před převzetím věci do reklamace.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2016 13:39, před 9 lety

Dobrý den
Zákazník nám předal telefon s vadou "pruhy na display". Teprve po rozebrání telefonu v autorizovaném servisním centru zjištěno : praskly dislay - mechanické poškození, nelze uznat na záruční opravu.
Výrobek jsme nechali zaslat zpět. Bohužel část display opravdu již vůbec nešla (toto je způsobeno mechanickým poškozením display. Po jeho rozebrání již nešel znovu sestavit aby byla plně obnovena stejná funkčnost telefonu, jako před jeho zasláním na reklamaci. Výrobek i s naším stanoviskem předán zákazníkovi.
Miloš Skalický

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.1.2016 15:06, před 9 lety


Michaela Procházková

Telefon když jsme dávali na reklamaci tak tam žádná prasklina nebyla.Vůbec mě nezajímá,že nešel znovu sestavit,to není můj problém.Připadá Vám v pořádku vracet zákazníkům takto zdevastovaný výrobek??Chtěli jsme pouze vrátit mobil v takovém stavu ve kterém jsme ho předali na reklamaci tedy FUNKČNÍ s pruhama!Což se v žádném případě nestalo.Proto v této prodejně si nekoupím již ani baterky do ovladače,samozřejmě budu šířit negativní zkušenost všude možně.Díky už nikdy více.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 11:01, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.