Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Telefon zakoupen 11.1.2015 Alza.cz a.s.,Jateční 33a Praha 7. Při hovoru druhá strana hovor neslyšela.
Podána I. reklamace 6.11.2015 s popisem závady vadný mikrofon.
Řešení reklamace : test telefonu při příjmu - závada se neprojevila,
repro OK, mikro OK, sluchátko OK. Datum vyřízení 17.11.2015. Po převzetí telefonu a vyzkoušení delšího hovoru se závada znovu projevila. Podána II. reklamace 25.11.2015 s popisem závady při delším hovoru (delším než 10min.)vypadne mikrofon.Zákazník požaduje opravu, nebude-li možná výměnu.Výsledek reklamace : neoprávněná reklamace-kulance. Řešení reklamace : výměna mikrofonu v rámci kulance. Při současném použití telefonu závada stále stejná hovor se ztrácí, druhá strana hovor neslyší.
Aligátor A870 Senior Red + stol.nbíječka. Lokace: 6D RT110l6a1c s.č. 353755031424890
Vyměnit zboží, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.
Pokud spotřebitel s výsledkem uplatněné reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak ještě nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr jako servis, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.
Spotřebitel má možnost prostřednictvím znaleckého posudku rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.
Vážený pane Hejhale,
omlouvám se za opožděnou reakci. V našem systému se mi podle zadaných podkladů podařilo dohledat pouze jednu reklamaci zařízení č. ASRE16073264, kterou jste podával minulý týden. Pravděpodobně jste předchozí reklamace řešil přímo se servisem a ani z Vaší emailové adresy nevidím žádný pokus o kontakt naší společnosti. Tato Vaše zpráva na portále externí společnosti dTest je pro nás opravdu první uskutečněný kontakt, dříve jste nám bohužel nedal příležitost situaci s Vámi řešit.
V tuto chvíli je přístroj odeslaný do autorizovaného servisního střediska, prosím proto o strpení. Jakmile budeme mít k případu bližší informace, budeme Vás s nimi kontaktovat standardní cestou. Věřím, že se vše podaří dořešit k Vaší spokojenosti.
Přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: