Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes ráno mi pán zdelil že prijede kolem 10 hodiny ráno...Ve 12 jsem mu volala kde je a on mi zdelil ze balik ani nenalozil v depu do auta...
žádám jeste dnes dodání balíku
|
Tweet |
V daném případě spotřebitelce doporučujeme pro efektivní řešení dané situaci upozornit prodávajícího, tj. odesílatele zboží na to, že zvolená přepravní služba nedoručuje řádně balíky.
Prodávající má totiž s přepravní společností uzavřenou zasílatelskou smlouvu, a proto jako jediný může ovlivnit, zda do svojí nabídky vloží jiné přepravce, aby předcházel problémům v budoucnosti. Má-li prodávající již na výběr i jiné přepravce, je vhodnější si zvolit pro doručování balíku primárně je.
Zároveň si může sám spotřebitel stěžovat na centrále přepravní společnosti na to, že balík nebyl doručen v termínu. Přepravní společnost odpovídá za škodu, která by mohla spotřebiteli vzniknout v důsledku nedoručení balíku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.