Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Opět mně bylo doručeno bez jakéhokoliv upozornění , emailu, objednávky či telefonu vaše zboží! Jde o jakési spodní kalhotky, které nechci! Ani jsem je osobně neobjednala ! Stížnost dávám ČOI , vám zasílám neotevřené zboží s jakýmsi dopisem.Nechci tyto kalhotky zasílat. Vezměte prosím toto na vědomí!
spodní kalhotky
Je to nesolidní firma a nepřeji si, aby mi další zasílali.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno nevyžádané zboží, spotřebitelka nemusí nic platit, ani zboží vracet. Mohlo se však stát, že se spotřebitelka přijetím první objednávky na základě proběhlého telefonického hovoru se zástupcem společnosti zavázala k dalšímu odebírání zboží. Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží (mohla být sjednána i telefonicky a to tak, že spotřebitelka po telefonu souhlasila se zasláním vzorku zdarma, společnost si hovor nahrává), měla by spotřebitelka od smlouvy odstoupit.
Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyla o právu na odstoupení poučena, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.
Spotřebitelce doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání.
Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.