Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den dne 28.12.mi přišla sms od t-mobile že na moji žádost u Dimoco czech sro založili inkasní platbuv hodnotě 850,29kc v zapětí další sms že yaplatili inkasní platbou 189,00kc prijemci dimoco
I přes to že jsem si nic takového neobjednal.Obratem jsem volal na infolinku t-mobile kde mi bylo sděleno že že oni nic takového neregistrují že mám dohledat firmu dimoco a zde odběr odhlásit. Podotýkám že já si nic neobjednal a zaůčtovala mi to společnost t-mobile proto se domnívám že jsou za tuto platbu odpovědní.Zašel jsem tedy přímo na pobočku t.mobile kde mi obchodnice sdělila že nemusím mít obavu že částku t-mobile neúčtuje.Ovšem 4.1.mi dorazila další sms podobného znění proto jsem odeslal svoji stížnost na ČOI kde jsem byl odkázán na Český telekomunikační úřad stížnost jsem tedy odeslal na ČTU dnes jsem obdržel odpověď že toto není v jejich kompetenci když zhrnu tuto zprávu jež mi zaslali tak čtu má na staroti pouze jde li vám televize nebo máte li signál na telefon nevím kam obrátit svůj dotaz nyní zkusil jsem i psát přímo na společnost t_mobileale do dnes žádná odpověď
navrácení účtované částky
|
Tweet |
V případě, že nebylo telefonní číslo nikde zaregistrováno pro odběr služby, doporučujeme zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti (vzor žádosti o odstranění osobních údajů z databáze je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze) a u operátora zablokovat odběr prémiových sms. V případě, že by společnost nereagovala na žádost o odstranění údajů z databáze, doporučujeme podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitel by měl podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.