Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Včera (14.1.2016) jsem se snažil přihlásit na stránku společnosti be2 a byl jsem nemile překvapen. Můj účet je zablokován a žádají po mě finanční obnos 2 544kč,- aby byl můj účet odblokován a VIP status prodloužen. VIP status jsem si zakoupil 20.12.2015 (na 1 měsíc) s tím že jsem si nepřečetl pečlivě obchodní podmínky jelikož jsem měl tuto společnost za spolehlivou. Včera jsem se pokusil onu společnost kontaktovat a doposavadˇ mi nebyla zaslána odpověď s nějakým řešením. Nehodlám platit další peníze za produkt o který nestojím a hodlám se proti tomuto jednání bránit, jelikož jsem si všiml že nejsem jediný takto poškozený.
VIP status na 1 měsíc
-okamžité zrušení VIP statusu
-neprodlužovat tento VIP status na další měsíce
-zrušení mého účtu na portálu
-odpověď od společnosti be2 s ukončením závazku a mou finanční neúhoností
Děkuji za rychlé jednání.
|
Tweet |
Dle čl. 2 odst. 3 Všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 (dále jen "VOP")vzniká registrací pouze bezplatný smluvní poměr. Společnost může vymáhat zaplacení peněžních prostředků za poskytnuté služby pouze v případě, pokud si spotřebitel dle čl. 2 odst. 4 VOP objednala tzv. "Prémiové členství".
Byl-li uzavřen tento zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.
User ID: 7f8a62a465194a9932d3da1f
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Přijali jsme Vaši žádost o výpověď VIP/ Prémiového členství Vašeho klienta, Ladislav Boasting.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 01.05.2015
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Hodnocení: