Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.1.2016 v 9.00,jsem byl na pobočce České pošty,Liberec,nákupní středisko Nisa,podat žádost o zřízení elektronického podpisu na základě přiděleného ID.Pracovnice (přepážka č.1)mne odmítla obsloužit s tím,že jsou v provozu pouze 2 přepážky a zřízení el.podpisu trvá dlouhou dobu.Tento přístup bych pochopil v případě,že by pobočka byla plná klientů,ale na pobočce jsem byl pouze já.
Pracovnice mi navíc doporučila,abych využil služeb pošty 1,2 Liberec.Takže Česká pošta zřejmě zaměstnává osoby,které si vybírají co budou dělat a co ne.
Očekávám Vaše vyjádření.
Cichý Zdeněk
Revis-Liberec,spol.s r.o.
Požaduji odpověď.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman