Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#9293Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2016, před 9 lety

Naďa Mikulášová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 2.8.2015 jsme s manželem ve společnosti AAA auto Pardubice zakoupili na úvěr vůz VW Touran r.v. 2012 za 327 497,-.
Do půl roku od koupi vozidla odešla spojka, vůz jsme se rozhodli reklamovat a bohužel přišla zamítavá odpověď.
Cituji:
Vada reklamovaná kupujícím je vada, která vychází z předchozího užívání motorového vozidla. Kupující byl při koupi vozidla upozorněn na jeho horší technický stav, který je způsoben jeho stářím a počtem najetých kilometrů, a bylo mu rozhodně doporučeno provést důkladnou technickou kontrolu a případné opravy základních technických agregátů jako motoru, převodovky, brzd, chladiče a jiných. Z uvedených důvodů prodávající za reklamovanou vadu nenese žádnou zodpovědnost, a proto reklamaci zamítá.

V předávacím protokolu je spojka uvedena jako opotřebovaná, což je u ojetého vozidla logické. Rozhodně tam není žádný dodatek, že by byla potřeba oprava. V servisu nám potvrdili, že spojka je opotřebovaná nadměrně.
Vozidlo bylo dovezeno z Německa, kde mělo pravidelné kontroly v autorizovaném servisu.

Automobil měl při koupi najeto 167 356 km, při podání reklamace 172 474 km.

Naďa Mikulášová


Produkt

VW Touran 2012


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2016 12:04, před 9 lety

V případě koupě ojetého vozu platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. I v případě ojetého vozu však platí, že vůz má vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednali. Sjednané vlastnosti by měly být zaneseny ve smlouvě.

V tomto případě bude podstatné, co konkrétně má spotřebitelka uvedeno v převzatých smluvních dokumentech k nákupu vozu. Ze strany spotřebitele by byla možná argumentace, že prodávající neupozornil spotřebitele na všechny vady vozidla, že se tedy jedná o skryté vady, jež má právo reklamovat. Jsou-li takové vady podstatným porušením smlouvy, měl by spotřebitel mít dokonce podle § 2106 téhož zákona právo na odstoupení od smlouvy.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel požadovat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2016 13:17, před 9 lety

Vážená paní Mikulášová,
opotřebení spojky je vada vyplývající z běžného používání vozidla. Společnost setrvává na svém zamítnutí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.1.2016 13:45, před 9 lety


Naďa Mikulášová

Dobrý den,

běžné opotřebení možná, ale tohle je dle servisu nadměrné opotřebení, na které jsme při koupi vozidla rozhodně nebyli upozorněni.
Tohle je již naše třetí auto z AAA a je mi opravdu moc líto, že tohle musíme řešit a že se společnost k tomuto staví takto. Kdyby šlo o auto za cca 100 000 a nějakou drobnou závadu, tak to ani nebudu řešit, ale tohle je závada docela značná a hlavně auto stálo cca 327 000, což je pro nás už dost velká investice a proto jsme počítali s tím, že nebudou potřeba takhle důležité opravy.
Každopádně jsme byli nuceni celou záležitost předat advokátní kanceláři.

Naďa Mikulášová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 14:06, před 9 lety

Případ nyní přeřazujeme na společnost. Nebude-li v rámci služby VašeStížnosti.cz dosaženo dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2016 15:16, před 9 lety

Dobrý den, jak bylo potvrzeno dopisem p.Bastla, společnost setrvává na svém zamítnutí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2016 17:21, před 9 lety


Naďa Mikulášová

Dobré odpoledne,

ano, to je mi známo a jelikož jsme normální česká rodina, která rozhodně nemá na soudní spor, já jsem na mateřské dovolené a jak mi bylo oznámeno, soud není opravdu levná záležitost, na což společnost AAA určitě spoléhá, tak už tuto situaci nebudu nadále řešit.

Auto které jsme zakoupili u společnosti je třetí a mohu s jistotou říct, že opravdu poslední, protože takovéhle jednání je opravdu neuvěřitelné. Každopádně nás čeká splácení auta 8 let a další půjčka na opravu, jelikož odešla i převodovka!!!!!!!!!
Co k tomu říct, auto jsme kupovali kvůli bezpečnosti našich dětí a byli si opravdu jisti, že takhle drahé auto bude určitě bez chyby a nebudeme muset do něj vrážet další peníze, což byl veliký OMYL!!!!!

Závěrem chci společnosti AAA auto pogratulovat, že opět obelhala dalšího obyčejného člověka, který věřil, že tato společnost je seriózní a dokonalá, jak uvádí ve svých reklamách.Špatným recenzím jsem nevěřila a stále si říkala, že to určitě není možné, ale bohužel nás tato situace vyvedla z omylu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2016 11:45, před 9 lety

Vážená paní Mikulášová,
i když nesouhlasíme s Vašimi závěry, chápu Vaši situaci.Je mi líto, že jsme se nedobrali shody. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2016 12:47, před 9 lety


Naďa Mikulášová

Vážený pane Toráči,

tato odpověď byla naprosto zbytečná, souhlasit nemusíte, na to máte právo.
Já si za svým názorem stojím a jak jsem již napsala, od společnosti AAA si auto už v životě nekoupím. Společnost mě zklamala na plné čáře!!!!!!!

Tímto tuto situaci považuji za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2016 17:51, před 9 lety

Stížnost je tedy uzavřena. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2016 08:53, před 9 lety

Jelikož nebylo možné prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz nalézt smírné řešení sporu, bude tato stížnost uzavřena. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.