Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9302Lahůdky BRNO Vaňkovka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2016, před 9 lety

Laura Hádková

Znění stížnosti

Dobrý den,
pro někoho možná drobnost, nicméně pro mě nepochopitelná věc. Do lahůdek Albert Brno ve Vaňkovce chodím nakupovat, jelikož to mám po cestě. Nicměně uzeniny jsou vždy otřesně nakrájeny. Nevím, jestli si chtějí prodavačky urychlit krájení, každopádně plátky šunky jsou vždy tak tlusté, že se nehodí dávat na chleba.

Je možné s tím něco udělat? U ostatních obchodníků to tak není.

Díky.


Požadované řešení

Prosím jen o informování vedoucího v této prodejně, aby poučil prodavačky, které maso krájí. Myslím, že tak zbytečně přicházíte o zákazníky. Já už začínám chodit jinam.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 11:30, před 9 lety

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu na stránkách http://www.albert.cz/kontakt/napiste-nam anebo přímo na zodpovědné pracovníky uvedené provozovny.

Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a protože jsou spokojeni s poskytovanými službami. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.