Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
pro někoho možná drobnost, nicméně pro mě nepochopitelná věc. Do lahůdek Albert Brno ve Vaňkovce chodím nakupovat, jelikož to mám po cestě. Nicměně uzeniny jsou vždy otřesně nakrájeny. Nevím, jestli si chtějí prodavačky urychlit krájení, každopádně plátky šunky jsou vždy tak tlusté, že se nehodí dávat na chleba.
Je možné s tím něco udělat? U ostatních obchodníků to tak není.
Díky.
Prosím jen o informování vedoucího v této prodejně, aby poučil prodavačky, které maso krájí. Myslím, že tak zbytečně přicházíte o zákazníky. Já už začínám chodit jinam.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu na stránkách http://www.albert.cz/kontakt/napiste-nam anebo přímo na zodpovědné pracovníky uvedené provozovny.
Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a protože jsou spokojeni s poskytovanými službami. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.