Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14. 12. 2015 jsem si u společnosti pod názvem Tým Velvet-Smooth objednala zboží nabízené přes internet. Dva pilníky Velvet-Smooth + doprava. Cena zboží 998 Kč, poštovné 39 Kč. Zboží jsem zaplatila předem. Na můj email mi přišla potvrzovací zpráva:
Potvrzení objednávky č. 995436730
Děkujeme za nákup v obchodě velvet-smooth.cz . Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Rekapitulace objednávky :
Jméno: xxx
Adresa: xxx
Telefon: xxx
Email: xxx
Položky objednávky:
Název Cena Množství Mezisoučet
Velvet Smooth 499 Kč 2 ks 998 Kč
Česká pošta - Bankovní převod 39 Kč 1 ks 39 Kč
Celkem k zaplacení 1037 Kč
Způsob dopravy a platby: Česká pošta - Bankovní převod
Poznámka k dopravě: Cenu za zboží zaplaťte na nasledujúci bankovní účet 2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP.
Jako variabilný symbol použijte číslo objednávky: 995436730.
Objednávka bude expedována po připsání platby na náš účet.
S pozdravem:
Tým velvet-smooth.cz Provozovna
info@velvet-smooth.cz
+420 226 254 724
Otevřeno v pracovní dny od 9:00 do 16:00
Bankovní spojení:
2111903578/2700 IBAN: CZ3827000000002111903578 SWIFT/BIC: BACXCZPP
Do dnešního dne zboží nedorazilo. Na uvedený email jsem zaslala odstoupení od smlouvy, bohužel nebylo doručeno. Telefonní spojení též není dostupné.
Pilník - hlavice - Velvet - Smooth
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.