Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,dnes jsem opětovně nakupoval v mém oblíbené prodejně Penny Market Fulnek a hodně si vážím namáhavé práce prodavaček,ale ještě se mi nikdy nestalo,aby mi prodavačka řekla,že neslyšela,že ji kartu podám a pak mi spočítala nákup a řekla-už ji nepotřebuji!!
U pokladny jsem byl sám,a je to tá stálé stejná velmí nepříjemná prodávačka u které jsou pořád nějaké problémy!Zřejmě budu muset zase jezdit nakupovat jinde.
Slevovou kertu převzít a provést slevy na zbpží,tak abych nemusel platit znevýhodněnou cenu,bohužel tentokrát jsem na slevy nedosáhl.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení právních sporů. Stížnosti směřující pouze vůči konkrétnímu chování zaměstnanců je nezbytné směřovat přímo vedení společnosti, popřípadě odpovědné pracovníky uvedené provozovny podnikatele. Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.