Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9305Odmítnutí slevové karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2016, před 9 lety

Lumír Nový

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsem opětovně nakupoval v mém oblíbené prodejně Penny Market Fulnek a hodně si vážím namáhavé práce prodavaček,ale ještě se mi nikdy nestalo,aby mi prodavačka řekla,že neslyšela,že ji kartu podám a pak mi spočítala nákup a řekla-už ji nepotřebuji!!
U pokladny jsem byl sám,a je to tá stálé stejná velmí nepříjemná prodávačka u které jsou pořád nějaké problémy!Zřejmě budu muset zase jezdit nakupovat jinde.


Požadované řešení

Slevovou kertu převzít a provést slevy na zbpží,tak abych nemusel platit znevýhodněnou cenu,bohužel tentokrát jsem na slevy nedosáhl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 11:48, před 9 lety

Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení právních sporů. Stížnosti směřující pouze vůči konkrétnímu chování zaměstnanců je nezbytné směřovat přímo vedení společnosti, popřípadě odpovědné pracovníky uvedené provozovny podnikatele. Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 14:22, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.