Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,byl nám prodan padělek vůně GA Aqua di Gioia,což jsem původně hned nezjistila.Nejdříve jsem doma rozbaila dárek od syna,onu vůni,ale nešla zmáčknout tryska,nic netuše jsem šla druhý den výrobek reklamovat,ale:
- nechtěli mi reklamaci vůbec přijmout,natož sepsat rekl.protokol
- vytočila jsem telefonem ČOI o radu,najednou se protokol začal honem sepisovat,při tom jsem jim dala do ruky můj doklad o koupi
- tento doklad mi už nebyl vrácen,naopak
- byl zaměněn za jiný i s jinou hodinou nákupu
- za pár dní přišlo vyjádření od dodavatele tohoto zboží od Lorealu,od jakési D. P.,že " prý tento výrobek neprodávají" a ve FANNU mi řekli,že jsem si ho zaměnila,dokazují to prý fota P. D.,která cosi nafotila a cosi nám vrátila,bohužel ani ve snu mě nenapadlo si výrobek dávaný k reklamaci nafotit.
- dále mi byl nucen k podpisu jiný reklamační protokol o vratce
- při kontaktu majitelů Fannu se mi vysmáli do telefonu a ani se neomluvili,nejdříve jsem ji psala e-maily,pak i volala
- podala jsem žádost o odstoupení od kupní smlouvy,ale bohužel na to ani nereagovali
- výrobek nebyl zrovna levný a syn mi ho koupil jako dárek z první výplaty,o to víc nás to velmi mrzí,že jsme zrovna naletěli.
Děkuji za spolupráci,mohu samozřejmě poslat kopie obou reklamačních protkolů,vraceného flakonu (a tam už tryska zmáčknout šla,ale nestříkala vůně,jen jakási obarvená voda),protože při přebírání neúspěšné reklamace jsem s sebou už měla svědka s fotoaparátem,nafotili jsme,co nám vracejí i jiný rekl.protokol,aspoň toto.Příště budu fotit i při nákupu,ale vlastně ve Fannu už nikdy v životě a to jsem byla jejich dost velký zákazník.
Děkuji velice a s pozdravem Ilona Semerádová,tel 775954354
Použité číslo dokladu prodavačkou 5678 JIH z cca 13.hodiny,ale syn tam nakupoval po 17.hodině
Žádám vrácení částky v plné výši a omluvu od majitele p.V.,který se mi smál do telefonu a aby mě prodavačky FANNU V City parku nepomlouvaly v jiných prodejnách v City parku,kam si chodívají o přestávkách popovídat.Samozřejmě už budu chtít náhradu za právníka zatím Kč 1500,-,můžu doložit,a pokud mi nahradí škodu v plné výši v penězích (nový výrobek nechci-už jim nevěřím),pak jim nebudeme s právníkem účtovat morální újmu a pomluvy prodavaček a můj čas a nervy s tím ztracené.Nehledě na zkaženou radost z dárku od syna z první vzplaty.
Začněme tedy finančním vyrovnáním ve výši,kterou uvedli na rekl.protokolu Kč 2495,-,když budou rychlí,odpustím i právníka.
Děkuji Semerádová
|
Tweet |
Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitelka může podat podnět.
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Spotřebitelka však musí prokázat, že se skutečně jedná o zboží, které porušuje práva duševního vlastnictví. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
V případě, že prodávající reklamaci zamítá, musí zamítnutí nejen písemně odůvodnit, ale reklamovaný výrobek také vrátit zákazníkovi ve stavu, v jakém jej převzal. Pokud bylo zboží během reklamace vyměněno za jiné a spotřebitelka o tom nebyla informována, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitelka by měla znovu právo od smlouvy odstoupit. Způsob vyřízení reklamace musí být zaznamenán na reklamačním protokolu.
Dobrý den paní Semerádová,
zde uvedené líčení událostí se opět liší od původně uvedených. V kamenné FAnn parfumerii v OC City Park Jihlava proběhl daný den pouze jeden prodej vůně Armani Acqua di Gioia EdP 100ml a to ve 13:11 hodin. Pokud syn nakupoval po 17. hodině, tak bohužel ne u nás. Pokud syn platil kartou, je možné nákup dohledat dle výpisu z účtu.
Je zvláštní, že již od začátku celou záležitost s námi neřeší Váš syn, který vůni kupoval.
S pozdravem
FAnn parfumerie
Pokaždé použijete jiná slova a ještě to píšete takto o mně,raději řešte fakta a vaše přestupky,popisuji to všude stejně,syn to nevyřizuje,protože ho to dost bolí a trápí,když mi koupil z jeho prvně vydělaných peněz dárek,který mi radost neudělal a při každé zmínce si to vyčítá a při tom za to nemůže,nechci ho tím již trápit a tak si to vyřizuji já,jako obdarovaná.Aha,tak podle výpisu,tak to je dobrý nápad,hned si ho zařídíme.A dále připomínám a shrnuji jasná fakta:vratka jiného flakonu z reklamace-viz fotodokumentace a svědek,flakon mnou předaný k reklamaci měl vadnou trysku,nešla zmáčknout,mně vrácený z "reklamace" měl trysku v pořádku,ale už nic dalšího,dva různé reklamační protokoly-máme nafoceno.A nyní potvrzeno,že na nákupu byl po 17.hodině.Tak jak se k tomu postavíte?Snad nechcete řešit podvod,prý stačí už jen ty rozdílné reklamační protokoly.
Semerádová
Dobrý den,
společnost FAnn Retail, a.s. zásadně odmítá, nepravdivá tvrzení stěžovatelky, že by došlo k záměně reklamovaných výrobků nebo k prodeji padělku. Bohužel veškeré tvrzení a domněnky Stěžovatelky mají pouze za cíl očernit dobrou pověst společnosti FAnn Retail, a.s., která se naopak vždy snaží o vstřícný přístup ke všem svým zákazníkům a o aktivní řešení případných reklamací či spotřebitelských sporů. I v daném případě byla ze strany společnosti FAnn Retail, a.s., reklamace provedena řádně a včas, přičemž o výsledku reklamace byla Stěžovatelka vyrozuměna a byl ji vrácen totožný produkt, který reklamovala.
Navíc tvrzení stěžovatelky jsou vnitřně rozporuplné, kdy si odporuje čas zakoupených produktů, přičemž není zřejmé, kde byl reklamovaný výrobek synem získán a zda skutečně stěžovatelka obdržela od syna produkt zakoupený v prodejně FAnn parfumerie. Domníváme se, že stěžovatelka by si měla tyto skutečnosti nejdříve zjistit v rámci své rodiny a nikoliv šířit pomluvy na internetu a podávat bezdůvodné podněty k prošetření záležitosti. Syn stěžovatelky by ji jistě dokázal vysvětlit, jakým způsobem získal daný dárek, a proč se nejednalo o originál. Ostatně ani syn stěžovatelky se k celé záležitosti nijak nevyjádřil, přičemž z hlediska práva by to měl být právě on, kdo jako kupující by se případně měl domáhat svého práva na reklamaci zboží, pokud by ze strany prodávajícího k nějakému pochybení skutečně došlo.
Na závěr je třeba konstatovat, že společnost FAnn Retail, a.s. se za 25 let působení v České republice těší velmi dobré pověsti mezi spotřebiteli, což je ostatně zřejmé i z tohoto portálu, kdy daná stížnost je zcela ojedinělá.
S pozdravem
FAnn parfumerie
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.
Na žádost spotřebitelky stížnost znovu otevíráme. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.
Spotřebitelka nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost uzavíráme.