Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#9313Neoprávněně naúčtovaná pokuta za neuhrazené platby a přerušení dodávky služeb (č.608 326 976)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2016, před 9 lety

Petr Vávra

Znění stížnosti

Podávám stížnost za naúčtování pokuty za neuhrazené vyúčtování a s tím spojeného odpojení od sítě. Již v měsíci listopadu 2015 byla podána reklamace na vyúčtování za období do 20.10.2015. Reklamace byla uznána a přeplatek byl převeden do následujícího období, tj.do 20.11.2015 se splatností do 8.12.2015. Od 3.12.2015 byl uzavřen příkaz k inkasu s limitem 600,-Kč a ten samý den oznámen Vodafonu mailem i telefonicky, včetně náležitostí.Splatnost v daném období byla 8.12.2015. Společnost Vodafone i přes maximální informovanost si částku doplatku nevyžádala a přičetla ji k období následujícímu, čímž došlo k odmítnutí platby vzhledem k limitu. Při opětované snaze předejít problémům byla dne 30.12.2015 zaslána vyrovnávající částka pošt. poukázkou na účet Vodafonu a zároveň informace i telefonická o zaplacení. Splatnost vyúčtování byla ke dni 7.1.2016. I přes mou maximální snahu věc vyřešit, byla přerušena dodávka služeb od 30.12.2015 do 5.1.2016.
Z výše uvedeného navrhuji stornovat pokutu a snížit platbu o dny kdy byla dodávka přerušena.
Na vědomí ČTÚ.
S pozdravem Vávra Petr v zastoupení Kocúrové Boženy
Benátky nad Jizerou
plátce: 34580583


Produkt

č.smlouvy:


Požadované řešení

Stornování pokuty, adekvátní snížení ceny za dodávku služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 10:25, před 9 lety

Pokud nebyla poskytnuta sjednaná služba a byla neoprávněně vystavena smluvní pokuta, musí spotřebitel znovu uplatnit reklamaci.

Reklamaci na vyúčtování smluvního poplatku a na neposkytnutí služby je zákazník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, zákazník by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat vrácení uhrazené částky. Pokud ale zákazník požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

Není-li služba ze strany společnosti poskytována dlouhodobě, aniž by k tomu měla společnost právní důvod, zakládá to podstatné porušení smluvních podmínek a spotřebitel by měl právo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2016 18:58, před 9 lety

Pěkný den, pane Vávro,

rád vám poradím, jak můžete postupovat.

Pokud nesouhlasíte s naším postupem nebo účtovanými poplatky, můžete podat reklamaci. A to např. přes Reklamační formulář, který je vám k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

Vzhledem k tomu, že zde nemáme možnost ověřit váš dotaz, nemůžeme kvůli ochraně osobních dat ověřit situaci a okamžitě vše řešit.

Děkuji za pochopení a přeji vám hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.2.2016 20:25, před 9 lety


Petr Vávra

Hodnocení:

Komentář: Díky tomu, že společnost Vodafone nenaúčtovala naprosto nesmyslnou pokutu, netrvám již na dalším šetření (např. snížení ceny za přerušení dodávky služeb).
Slušností společnosti by byla alespoň omluva i za čas s tím strávený.
Vávra Petr