Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Podávám stížnost za naúčtování pokuty za neuhrazené vyúčtování a s tím spojeného odpojení od sítě. Již v měsíci listopadu 2015 byla podána reklamace na vyúčtování za období do 20.10.2015. Reklamace byla uznána a přeplatek byl převeden do následujícího období, tj.do 20.11.2015 se splatností do 8.12.2015. Od 3.12.2015 byl uzavřen příkaz k inkasu s limitem 600,-Kč a ten samý den oznámen Vodafonu mailem i telefonicky, včetně náležitostí.Splatnost v daném období byla 8.12.2015. Společnost Vodafone i přes maximální informovanost si částku doplatku nevyžádala a přičetla ji k období následujícímu, čímž došlo k odmítnutí platby vzhledem k limitu. Při opětované snaze předejít problémům byla dne 30.12.2015 zaslána vyrovnávající částka pošt. poukázkou na účet Vodafonu a zároveň informace i telefonická o zaplacení. Splatnost vyúčtování byla ke dni 7.1.2016. I přes mou maximální snahu věc vyřešit, byla přerušena dodávka služeb od 30.12.2015 do 5.1.2016.
Z výše uvedeného navrhuji stornovat pokutu a snížit platbu o dny kdy byla dodávka přerušena.
Na vědomí ČTÚ.
S pozdravem Vávra Petr v zastoupení Kocúrové Boženy
Benátky nad Jizerou
plátce: 34580583
č.smlouvy:
Stornování pokuty, adekvátní snížení ceny za dodávku služeb.
|
Tweet |
Pokud nebyla poskytnuta sjednaná služba a byla neoprávněně vystavena smluvní pokuta, musí spotřebitel znovu uplatnit reklamaci.
Reklamaci na vyúčtování smluvního poplatku a na neposkytnutí služby je zákazník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, zákazník by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat vrácení uhrazené částky. Pokud ale zákazník požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
Není-li služba ze strany společnosti poskytována dlouhodobě, aniž by k tomu měla společnost právní důvod, zakládá to podstatné porušení smluvních podmínek a spotřebitel by měl právo od smlouvy odstoupit.
Pěkný den, pane Vávro,
rád vám poradím, jak můžete postupovat.
Pokud nesouhlasíte s naším postupem nebo účtovanými poplatky, můžete podat reklamaci. A to např. přes Reklamační formulář, který je vám k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
Vzhledem k tomu, že zde nemáme možnost ověřit váš dotaz, nemůžeme kvůli ochraně osobních dat ověřit situaci a okamžitě vše řešit.
Děkuji za pochopení a přeji vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Díky tomu, že společnost Vodafone nenaúčtovala naprosto nesmyslnou pokutu, netrvám již na dalším šetření (např. snížení ceny za přerušení dodávky služeb).
Slušností společnosti by byla alespoň omluva i za čas s tím strávený.
Vávra Petr