Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9314Neochota podat informaci o platbě eurobankovkami

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2016, před 9 lety

Dušan Riška

Znění stížnosti

Dne 17.1.2015 cca v 18 20 hod jsem se před nákupem v Penny market,Na Severce,32300 Plzen šel zeptat na pokladnu jestly mužu platit eurem a jaký bankovky přímaji.Na kase byl kurs eura 26,60 ale mlada slečna na kase nevědela jestly berou eura a jaky bankovky už vubec.Když jsem ji řekl jestli to muže zjistit neochotně zazvonila na vedouci,místo který přiběhl člen ochranky,tak jsem se začal pomalu cítit jako nejaky zloděj.Pak jina prodavačka přišla s informací kterou jsem požadoval.Při placení jsem se snažil celou věc zjednodušit a řekl jsem slečně : že na druhou stranu to aspon příště bude vědet.Myslel jsem to v dobrým ale slečna byla uražená,nazlobená a řekla že nemusí vědet všechno.Nakupuji tady cca 4 krát týdně ale s něčim takovým jsem se ještě nesetkal,tahle neochota a neprofesionalita ve Vaši prodejně a aby se ještě člověk cítil jako výtržník příště určitě ovlivní moje rozhodováni kde nakupovat


Požadované řešení

Informovat zaměstnance o platbě eurem a aspon neco o slušnom chování a přístupu k zákazníkum,všude jinde v Evropě již normálný


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 14:00, před 9 lety

Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení právních sporů. Stížnosti směřující pouze vůči konkrétnímu chování zaměstnanců je nezbytné směřovat přímo na vedení společnosti, popřípadě na odpovědné pracovníky uvedené provozovny podnikatele. Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 19:45, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.