Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už tak 3 dny se mi celej den seká internet neskutečnym způsobem že čekam třeba minutu než se mi načte stránka
nevim
Okamžitá oprava
|
Tweet |
V § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích je stanoveno, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Na výpadek poskytované služby však doporučujeme operátora v první řadě ihned upozornit, aby mohl provést nápravu. Sama společnost uvádí pro účely nahlašování závad nebo výpadků na síti UPC následující informaci: " V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz."
Pokud by však zjištěné závady i přes jejich nahlášení podnikateli nebyly odstraněny a nadále přetrvávaly, doporučujeme spotřebiteli vadné poskytování služeb u operátora reklamovat, průkaznou cestou, nejlépe doporučeným dopisem a požadovat taktéž písemnou odpověď.
V případě uznání reklamace je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podle zákona o elektronických komunikacích 127/2005 je nutno reklamaci na poskytovanou službu uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.
Je třeba vědět, že se jedná o tzv. službu elektronických komunikací, kdy spotřebitel je v určité výhodě, protože tato oblast spadá pod Český telekomunikační úřad. Není zde tudíž jediný arbitr v podobě soudu, jako u většiny ostatních spotřebitelských sporů. V tomto případě se může uživatel obrátit ještě navíc na Český telekomunikační úřad (ČTÚ) s námitkou proti vyřízení reklamace kvality poskytované služby. ČTÚ na jejím základě o sporu rozhodne ve správním řízení, toto řízení je pro spotřebitele méně finančně náročné. Navíc ČTÚ má oprávnění požadovat po poskytovateli služeb elektronických komunikací podklady v rámci řízení. Tato skutečnost může pomoci motivovat druhou stranu k dohodě o předčasném ukončení smlouvy.
Bohužel se nám klienta pouze podle jména nepodařilo nalézt a nemohli jsme jej tedy kontaktovat a stížnost vyřešit. Proto bychom rádi klienta požádali, aby nás kontaktoval naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo napsal na email info@upc.cz. Případně lze doposlat číslo smlouvy, nebo na sebe napsat kontakt a my klienta rádi zkontaktujeme.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele.
Hodnocení:
Komentář: Vše již funguje tak jak má, jsem spokojen.