Společnost


Pello s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9323Chcem aby mi vratil peniaze 4000e

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2016, před 9 lety

Anastazia Perszka

Znění stížnosti

Dobry den

Som tazko chora dôchodkina na pluca a môj syn je chory na DMO a tazku kqadroperezu nechodiaci a potrebuje celodennu opateru, ja ho uz neviem tlacit na vozicku takze musime zit iba medzi styrmi murmy .Preto som sa rozhodla zakupit si vo firme Pello vokrese Kamenica dvojsedackovu stvrorkolku invalidnu aby sme mohli aj zo synom chodit aj von.Bohuzial nam nedali viac ako sryri tisic e. pôzicku co som aj vyplatila a este som mala yohnat 700e, no po osloveny vsetkych nadacii sa mi to nepodarilo. Tak som to snim konzultovala a povedal mi ze mi vrati polovicu az preda tu stvorkolku malo to trvat do novembra, tak som trpezlivo cakala ked mi neodpisoval tak som mu po novembry napisala ja no a on mi tvrdi ze ju nepredal a o vrateny penazi nemôze byt ani reci.Neskor som si dala vnukom precitat zmluvu ktoru napisal ja totis dobre nevidym a ten pan co ho poslal knam povedal ze velmy ponahla lebo ma na slovensku este viacerych co ich musi navstivyt. Ay pri precitany vnuka som zistila ze vtej zmluve chrani iba svoje prava ale pravo k zakaznikovy tam zabudol napisat. Prosim vam mame velmy male dôchodky a pôzicku musim splacat a nic stoho nemam, preto vas pekne prosim o vas nazor ci mam narok alebo nie co nas zabyja. Dakujem vam vopred a verim ze sa da nieco urobyt.


Produkt

jedna sa oelektricku invalidnu zastresenu dvoj sedackovu stvorkolku


Požadované řešení

nakolko napisal iba zmluvu ve svoj prospech a ja s mojich 230e dôchodku som musela vziat pôcicku a ktoru aj splacam a nemam nielenze stvorkolku ale ani peniaze ostatne som uviedla vissie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 13:57, před 9 lety

V daném případě bude záležet, jakým způsobem byla kupní smlouva uzavřena a zda/kdy bylo zboží dodáno. Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, po telefonu) nebo mimo obchodní prostory společnosti (podomní prodej), může spotřebitelka odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Lhůta tedy začíná běžet až po převzetí zboží spotřebitelkou. Pokud nebylo zboží dodáno, je možné využít tohoto práva i po delší době od uzavření smlouvy.

Byl-li pro zakoupení zboží sjednán úvěr, je takový úvěr vázaný s kupní smlouvou. Odstoupí-li spotřebitelka od kupní smlouvy, zaniká též smlouva o tomto vázaném úvěru. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí poskytnutá plnění.

Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitel pak může využít tohoto práva, aniž by musel své rozhodnutí jakkoliv prodejci zdůvodňovat.

Pokud však smlouva nebyla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti nebo za pomoci prostředků umožňujících uzavřít smlouvu na dálku (distančním způsobem), anebo pokud již uplynula lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, je možné ukončit závazek pouze v případě, pokud se strany na tom dohodnou.

Sjednal-li prodávající se spotřebitelkou dohodu o odkoupení zboží za určitých podmínek, musí tomuto závazku také dostát. Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit a to i v případě, že smlouva byla uzavřena ústně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 19:38, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.