Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9325Reklmace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2016, před 9 lety

Barbora Zalužanská

Znění stížnosti

Dobrý den,
14.1. jsem si na pobočce v obchodním centru Černý most zaplatila nozy, které neměli na pobočce, byli v mé velikosti 39 pouze v Brně, nechala jsem si je poslat, dnes boty přivezli, ale ve velikosti 38,5.Po telefonátu na pobočku my bylo zděleni, že boty v ČR už v mé velikosti nejsou, jen po Evropě, ale musím znovu uhradit poslání.
Nejde o 75,-Kč, ale o pricpip, proč mám platit za chybu něho, chtěla jsem boty 39.
Polud by mi vyhovovali 38,5 mohla jsem si je koupit na místě.


Požadované řešení

Výměna bot za velikost 39 bez uhrazení dovozu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 13:30, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Pokud prodávající nedodá zboží v odpovídající jakosti, je povinen v rámci vyřízení reklamace provést patřičnou nápravu. V souladu s ustanovením § 2169 občanského zákoníku má spotřebitel primárně právo požadovat bezplatnou opravu. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, lze žádat i dodání nové věci bez vad. Pokud žádná z předchozích alternativ není možná, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Namísto uvedených nároků lze též požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Volbu požadovaného řešení provádí kupující a prodávající je povinen se jeho rozhodnutím řídit. Jestliže spotřebitel má nárok na dodání nové věci bez vad a o tento způsob vyřízení reklamace prodávajcího zárověň požádá, je prodávajcí povinen tento požadavek respektovat. Výjimkou by byla pouze situace, kdy by dodání nové věci nebylo možné.

V rámci oprávněné reklamace je též možné požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s touto reklamací (cena za dopravu, poštovné apod.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2016 14:20, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.