Společnost


FaMe trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9330Nedoruceny tovar/ ziadne info o dopredu zaplatenom tovare

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2016, před 9 lety

Martina Fetterikova

Znění stížnosti

Dobry den,

dna 12.1.2016 som vam zaslala email na adresu sklad@fametrade.cz
do dnesneho dna 18.1.2016 som od Vas nedostala ziadnu odpoved. Z tohto dovodu sa obraciam na tento portal.

Chcela by som sa informovat ohladom objednavky faktury c. 6586052.
Podaci listok (WE069257394SK) pre vyzdvihnutie na poste mi bol doruceny az 21.12.2015. Pri objednavke som zadala preferenciu dodania tovaru do 16.12.2015. Rozumiem tomu, ze pred Vianocami asi nebolo mozne tento tovar pripravit na expadovanie skor. Bohuzial som v case od 21.12.2015 az do 10.1.2016 bola odcestovana a Posta poslala balik spat 11.1.2016.

Chcela by som vas poprosit, ci by ste mi objednavku poslali opat, na tu istu adresu uvedenu na fakture. Produkt je uz zaplateny dopredu.

Dakujem vopred za info.

S pozdravom

Martina Fetterikova


Produkt

Faktura c 6586052


Požadované řešení

Opatovne zaslanie tovaru na Hronská 6, 82107, Bratislava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2016 10:30, před 9 lety

Společnost FaMe trade s.r.o. lze kontaktovat prostřednictvím emailu: info@zboziprotebe.cz, popřípadě na adrese sídla společnosti: Znojmo, Tyršova 1251/3, 669 02.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (FaMe trade s.r.o., Znojmo, Tyršova 1251/3). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2016 10:34, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.