Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Vedouci si vymysli duvod na vyhozeni zamestnancu.Absence kterou sam dal, tak pak tvrdi ,ze to tak nebylo.Zamestnanci da neomluvenu absenci a vyhodi v skusebni dobe. A pak ponukne ukoncenemu zamestnanci brigadu.Lidi ktery,nemaji vykony jsou pro kaufland lepsi volba.Vyborna prace.
Reseni necham na vedeni firmy.Muj nazor je,ze vedeni skladu kauflad je na spatny urovni a melo by se s tim neco udelat.
|
Tweet |
Chování lidí je právně postižitelné v případě překročení hranice, kterou stát vytyčil, aby oddělil společensky přijatelné chování od škodlivého. Z popisu stížnosti vyplývá, že by jednání vedoucího zaměstnance mohlo být v rozporu s pracovněprávními předpisy. Zaměstnavatel je povinen zajistit rovné zacházení se všemi zaměstnanci, měl by se tedy postarat i o to, aby nedocházelo k šikanóznímu jednání mezi zaměstnanci. Bylo by tedy vhodné obrátit se nejprve na společnost s podnětem prostřednictvím odpovědného vedoucího provozovny nebo využít kontaktních formulářů.
Pokud výše zmíněný postup nebude účinný, je možné podat podnět k provedení kontroly Státnímu úřadu inspekce práce. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.suip.cz/pracovnepravni-vztahy/podani-podnetu-ke-kontrole/.
Vážený pane,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.