Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#9334Stiznost na vedouci zamestnance,sklad Modletice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2016, před 9 lety

Peter Rusnak

Znění stížnosti

Vedouci si vymysli duvod na vyhozeni zamestnancu.Absence kterou sam dal, tak pak tvrdi ,ze to tak nebylo.Zamestnanci da neomluvenu absenci a vyhodi v skusebni dobe. A pak ponukne ukoncenemu zamestnanci brigadu.Lidi ktery,nemaji vykony jsou pro kaufland lepsi volba.Vyborna prace.


Požadované řešení

Reseni necham na vedeni firmy.Muj nazor je,ze vedeni skladu kauflad je na spatny urovni a melo by se s tim neco udelat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 08:41, před 9 lety

Chování lidí je právně postižitelné v případě překročení hranice, kterou stát vytyčil, aby oddělil společensky přijatelné chování od škodlivého. Z popisu stížnosti vyplývá, že by jednání vedoucího zaměstnance mohlo být v rozporu s pracovněprávními předpisy. Zaměstnavatel je povinen zajistit rovné zacházení se všemi zaměstnanci, měl by se tedy postarat i o to, aby nedocházelo k šikanóznímu jednání mezi zaměstnanci. Bylo by tedy vhodné obrátit se nejprve na společnost s podnětem prostřednictvím odpovědného vedoucího provozovny nebo využít kontaktních formulářů.

Pokud výše zmíněný postup nebude účinný, je možné podat podnět k provedení kontroly Státnímu úřadu inspekce práce. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.suip.cz/pracovnepravni-vztahy/podani-podnetu-ke-kontrole/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2016 08:49, před 9 lety

Vážený pane,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2016 13:31, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 08:57, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.