Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#9335Neoprávněné zneužití údajů z platební karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2016, před 9 lety

Lucie Novotná

Znění stížnosti

Svůj profil jsem si založila v lednu 2015. Zadal jsem údaje z platební karty a odeslala platbu za VIP členství. Platba byla znovu stržena v říjnu a nyní v lednu i přes to, že jsem se členství po seznámení s partnerem snažila zrušit, a to jak faxem, který nefungoval, tak mailem, na který nikdo nereagoval. Také se delší dobu pokouším smazat svůj profil. Přišla jsem nedobrovolně o částku 4900Kč.


Produkt

VIP členství u seznamovací agentury


Požadované řešení

Navrácení neoprávněně stržených peněz a vymazání mých údajů z jakýchkoliv databází patřících této společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 14:13, před 9 lety

Dle čl. 2 odst. 3 Všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 (dále jen "VOP")vzniká registrací pouze bezplatný smluvní poměr. Společnost může vymáhat zaplacení peněžních prostředků za poskytnuté služby pouze v případě, pokud si spotřebitel dle čl. 2 odst. 4 VOP objednala tzv. "Prémiové členství".

Byl-li uzavřen tento zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce.

Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.

Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých Všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2016 13:37, před 9 lety

User ID: 743781f755e451e4b0b892c5


Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Dovolte nám uvést, že Váš klient souhlasil s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, dle kterých je VIP/ Prémiové členství, zakoupené k datu 16.06.2015, automaticky prolongované. Informace související s prolongací jsou též součástí procesu objednávky VIP/ Prémiového členství a následně jsou uvedené i na dokladu o zaplacení, zaslaném po realizaci úhrady.

Jelikož nebyla ze strany Vašeho klienta zaznamenaná snaha o výpověď automatické prolongace, jeho VIP/ Prémiové členství bylo v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.

Je nám velice líto, že v podobném případě není možnost refundace členského poplatku k dispozici.

Dle našich záznamů jsme ze strany Vašeho klienta nepřijali včas zaslanou, platnou Výpověď.

Bez zaslání podepsaného Výpovědního formuláře ze strany klienta je jeho členství automaticky obnovené/ prodloužené.

Tato skutečnost je uvedená ve Všeobecných obchodních podmínkách, s kterými Váš klient souhlasil v rámci procesu registrace svého profilu a také na potvrzení o úhradě.

Mějte prosím na paměti, že Výpověď členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období.

V případě, že z naší strany došlo k omylu a Váš klient nám svou podepsanou Výpověď včas zaslal (prostřednictvím dopisu, FAX-u či jako přílohu emailu), přepošlete nám prosím originál přislouchajícího emailu spolu s potvrzením o odeslání FAX-u, respektive potvrzením o odeslání doporučeného dopisu - Výpověď bude následně možné z naší strany ověřit a profil Vašeho klienta v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.

Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz

Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 13:44, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2016 10:11, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.