Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 19.1.2016 kolem 14:00 hodin u nás ve vchodě v Ostravě-Zábřehu probíhal podomní prodej,který je ovšem zakázaný. Co je však ještě horší dotyčný se představil průkazkou od společnosti RWE a chtěl majitele plynoměru a elektroměru. Po té,co jsem sdělil,že s ním mluví,tak po mě chtěl smlouvy a vyúčtování(chtěl mi je přepsat k nim). Přitom mi nikdo dopředu nevolal a vše bylo naprosto neohlášeně. Proč to ale píšu... u nás ve vchodě totiž bydlí spousta starých lidí,kteří by podepsali i dlužní úpis na 200000 kč a např.takový můj 80ti letý soused už podepsal pod nátlakem 3 smlouvy za půl roku. Otázka tedy zní: Na co je nějaký zákaz,nějaká vyhláška ,když jí porušuje i taková velká společnost,jakou je RWE, která je v očích spousty lidí jako solidní společnost? Pokuty? Sankce? ..to asi těžko vyřeší! Žijeme akorat v naprostém bordelu zvaném Česká rupublika.
Konečně dodržovat zákon a vyhlášky a hlavně už přestat štvát lidi !!!
|
Tweet |
Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, stanovený nařízením statutárního města Ostrava (Nařízení města č. 1/2013), je vhodné o tom informovat magistrát. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován. Pokud byl při prodeji zboží nebo při nabízení služeb na spotřebitele vyvíjen psychický nátlak, jedná se o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost RWE Energie, a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:
- nonstop Zákaznická linka 840 11 33 55
- Skype http://www.rwe.cz/cs/2467-3011/
- Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.rwe.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/
- Videotelefon http://www.rwe.cz/cs/videotelefon/
- korespondenčně
S ohledem na princip dobrovolnosti služby mimosoudního řešení sporů jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se stěžovatel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.