Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
firma při objednávce garantovala dodat zboží do 3 dnů od uhrazení platby . což jsem uhradil 13.1.2016. do dnešního dne jsem stále nic neobdržel a firma nekomunikuje. viz:dole
_________________________________________________________________
Vážený zákazníku,
Vaše objednávka ........... ze dne 13. 1. 2016 v 23:12 byla zpracována. O expedici objednávky Vás budeme informovat.
Pokud jste tak již neučinili, prosíme, uhraďte částku on-line.
USB Flash Disk 32GB s klíčenkou
Malý flashdisk s kapacitou 32GB s praktickým poutkem k zavěšení na klíče
1 ks 0 Kč
Cena za ks
Doprava: Balík do ruky
0 Kč
Cena
Celkem 0 Kč
Ceny jsou s DPH, včetně PHE a AP. Cena celkem s náklady na dopravu a platbu.
Váš tým slevovýmix
Sídlo:
Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Provozovna:
Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Naši telefonní operátoři jsou pro Vás připraveni od pondělí do pátku 8.00-17.00 na telefonu +420 227 031 177.
© 2014 slevovymix.cz - mix akčních nabídek a slev
http://www.slevovymix.cz/catalog/cs/search.html
buď zcela plně funkční garantované zboží do tří dnu, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.