Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9350Neuznaná třetí reklamace stejné závady

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2016, před 9 lety

Aleš Hůrka

Znění stížnosti

Místo nákupu Benešov u Prahy zakoupen tablet Asus třikrát přijat se stejnou závadou nereaguje na dotyky dost podstatná závada u tabletu třetí reklamace nebyla uznána vrácení peněz se nekonalo tablet opraven technik neshledal vadu


Produkt

Produkt tablet Asus transformers pad TF103 seriové číslo E90KCY017475


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2016 08:13, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2016 13:18, před 9 lety

Dobrý den pne Hůrko.

Podle vámi uvedeného SN nemohu dohledat žádnou reklamace ani fakturu u naší firmy. Prosím vás o zaslání čísla reklamace nebo faktury.

Děkuji.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.1.2016 20:00, před 9 lety


Aleš Hůrka

Dobrý den pane Stýblo číslo faktury je 14254 a číslo reklamace je RE20165112 dnes jsem byl na prodejně a společně s ochotným prodavačem který se mi věnoval hodinu jsme tablet odeslali zpět na reklamaci zjistili jsme že tablet se porouchal do šesti měsíců nevím jestli mi to pomůže ale v reklamačním řádu máte odstavec který říká pokud se věc porouchá do šesti měsíců může kupující odstoupit od kupní smlouvy tablet jsem kupoval jako dárek tatínkovi a proto mě celá věc mrzí o to víc s pozdravem Hůrka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 10:27, před 9 lety

Dle aktuálního znění Reklamačního řádu společnosti CZC.cz s.r.o. nemá spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží. Reklamační řád pouze zakotvuje vyvratitelnou právní domněnku, která je taktéž obsažena v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, podle které se na věc hledí na jako již vadnou při převzetí, pokud se tato vada projeví v průběhu prvních šesti měsíců od převzetí zboží. V případě soudního sporu by tak musela společnost prokázat, že zboží vadné nebylo (důkazní břemeno je přeneseno na prodávajícího).

Odstoupit od spotřebitelské kupní smlouvy je možné v případě, pokud nelze vadu odstranit opravou, výměnou součásti nebo dodáním nové věci. Odstoupit od smlouvy je možné také v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O větší počet vad se jedná, pokud se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2016 11:41, před 9 lety

Dobrý den pane Hůrko.

Vámi uvedené číslo faktury není celé(naše faktury mají 10číslic) a číslo reklamace má špatný formát (naše reklamace začínají RE14, RE15 a RE16.). Rád bych reklamaci prověřil ale bez správného čísla faktury nebo reklamace nemohu. Mohu vás poprosit o naskenování nebo vyfocení alespoň jednoho dokladu a nahraní zde na dTest?

Děkuji.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.1.2016 20:14, před 9 lety


Aleš Hůrka

Dobrý den pane Stýblo nafotil jsem poslední reklamační list nevím jestli bude dost čitelný v případě že nebude mohu vás poprosit jestli můžete kontaktovat pobočku v Benešově v Tyršově ulici tam vám řeknou vše co potřebujete nebo můžete kontaktovat mě na telefonu 702423610 děkuji za vaši ochotu s pozdravem Hůrka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2016 13:13, před 9 lety

Dobrý den pane Hůrko.

Protokol, který jste zaslal, je od firmy itech4u s.r.o . Je tedy pravděpodobné, že jste tablet nezakoupil u nás ale právě u firmy itech4u s.r.o (proto také nesedí číslo faktury...).
Bohužel v tomto případě vám nemohu pomoci - doporučuji se obrátit na itech4u s.r.o .

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Prosím dTest o ukončení stížnosti, vzhledem k tomu, že zboží nebylo zakoupeno u firmy CZC.CZ s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2016 19:41, před 9 lety


Aleš Hůrka

Dobrý den pane Stýblo vaši reakci jsem tušil myslím že na ukončení stížnosti je ještě brzy bohužel jsem odeslal poslední reklamační list kde opravdu je uvedena firma itech4u s.r.o. posílám vám tedy reklamační list který odpovídá vašim formátům číslo je RE15029696 a prosím dTest o jeho uveřejnění protože to vypadá že jsem si spletl obchod a jsem pomatený firmu itech4u jistě znáte na jejich stránkách se píše jsme CZC partner u vchodu do prodejny je velký nápis CZC.CZ v prodejně je také velký reklamní poutač CZC.CZ a nevím proč prodavač tedy se mnou hrál divadlo a volal na vaši infolinku 840850860 ohledně mé reklamace zdá se že v prodejně v Benešově mají nepořádek prosím vás tedy o prověření celé věci telefon do prodejny je 603228651 ještě jsem zjistil že obchod je vaším výdejním místem. Pokud se prokáže že Firma itech4u s vámi nemá nic společného rád se vám omluvím s pozdravem Hůrka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2016 21:36, před 9 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný prodávající. V daném případě bude záležet, u kterého subjektu byla věc zakoupena. K zjištění této skutečnosti by mohl posloužit doklad o zakoupení zboží.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2016 09:17, před 9 lety

Dobrý den pane Hůrko.

Firma itech4u s.r.o je naše výdejní místo, ale prodává vlastní zboží, pokud jste zboží neobjednal přes náš web, pravděpodobně jste zakoupil zboží přímo od nich. Stížnost (reklamaci) musíte dořešit s itech4u, jako zaměstnanec firmy CZC.CZ nemohu rozhodovat o věcech jiné firmy, i když se jedná o naše výdejní místo.
Protokol který jste zaslal bohužel není váš jedná se o reklamaci mezi CZC.CZ a itech4u.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.1.2016 20:32, před 9 lety


Aleš Hůrka

Hodnocení: