Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#9352Neprofesionální chování pokladních

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2016, před 9 lety

Míša Beanová

Znění stížnosti

V Bille v Českých Budějovicích (Mánesova) se mi poněkolikáté stalo, že ač mě pokladní markovala, komunikovala s druhou pokladní. Což komunikovala, hulákaly na sebe z pokladny na pokladnu, co kdy uvaří a v kolik jdou domů. Mě absolutně ignorovala, i když mi namarkovala nákup, kdybych se chtěla na něco zeptat, nemám šanci. Na pozdrav neodpověděla, byla opět v živém hovoru. Je to velice neprofesionální už jen z důvodu, že mě je úplně jedno, jaký má pokladní soukromý život, ten by měly probírat, když u pokladny nejsou zákazníci. Krom toho ukazovala, jak je u ní zákazník podřadný, že se mu nepotřebuje plně věnovat. Bohužel se mi to stalo už několikrát u několika pokladních, asi je to tam trend. Dále chodím do Billy v ČB (Máj) a tam se mi to nikdy nestalo.


Produkt

Billa, Mánesova, České Budějovice


Požadované řešení

Ráda bych, aby byly pokladní na své chování upozorněny a alespoň si uvědomily, jak to vypadá. Dělala jsem 4 roky vedoucí v HM a vidět svojí pokladní takhle kecat, už by letěla do skladu rovnat plechovky, pokud jí obtěžuje kontakt se zákazníkem.
Prostě ať přestanou kecat před zákazníkem, nebo alespoň řvát přes 3 pokladny...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2016 09:45, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Linka pro zákazníky: 800 153 976 (v provozu je v pracovní dny od 9.00 do 16.30 h.)
E-mail: info@billa.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 19:41, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.