Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V Bille v Českých Budějovicích (Mánesova) se mi poněkolikáté stalo, že ač mě pokladní markovala, komunikovala s druhou pokladní. Což komunikovala, hulákaly na sebe z pokladny na pokladnu, co kdy uvaří a v kolik jdou domů. Mě absolutně ignorovala, i když mi namarkovala nákup, kdybych se chtěla na něco zeptat, nemám šanci. Na pozdrav neodpověděla, byla opět v živém hovoru. Je to velice neprofesionální už jen z důvodu, že mě je úplně jedno, jaký má pokladní soukromý život, ten by měly probírat, když u pokladny nejsou zákazníci. Krom toho ukazovala, jak je u ní zákazník podřadný, že se mu nepotřebuje plně věnovat. Bohužel se mi to stalo už několikrát u několika pokladních, asi je to tam trend. Dále chodím do Billy v ČB (Máj) a tam se mi to nikdy nestalo.
Billa, Mánesova, České Budějovice
Ráda bych, aby byly pokladní na své chování upozorněny a alespoň si uvědomily, jak to vypadá. Dělala jsem 4 roky vedoucí v HM a vidět svojí pokladní takhle kecat, už by letěla do skladu rovnat plechovky, pokud jí obtěžuje kontakt se zákazníkem.
Prostě ať přestanou kecat před zákazníkem, nebo alespoň řvát přes 3 pokladny...
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Linka pro zákazníky: 800 153 976 (v provozu je v pracovní dny od 9.00 do 16.30 h.)
E-mail: info@billa.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.