Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den bohuzel musim zde resit tuto absurdni stiznost a neuznanou reklamaci u spolecnosti CZC
Jedna se o to ze tabletu Xiaomi mi pad pomalu ale jiste "umira display" odchazeji pixely viz.nadpis,tato vada byla konzultovana jiz cca 1-2 mesic od koupe tabletu (21.4.2015 kupovan) stim ze vada se nadale zhorsuje jsem tablet dal na reklamaci dne (22.12.2015),ktera k memu zdeseni nebyla uznana stim ze technik nic nenasel!!!Verejne zde pisi ze dany technik je slepej (prilozim foto displaye kde je vada videt,10 z 10 kamaradu vadu vidi ihned),je to pro me az zarazejici,obracim se na Vas z duvodu pomoci ohledne reklamace,v zaloze mam soudniho znalce ale vzhledem k jasne vade a viditelnosti pokladam za vyhozene penize (pro CZC samozrejme)...Kontaktuji i CZC zatim bez odezvy
Na vse muzu dolozit vyjadreni CZC (servisu),foto displeje a jasne zretelnou vadu pixelu,okem viditelnou (na cernem podklade)
Dekuji s pozdravem Tomas Halbich
Xiaomi mi pad-vadne pixely
Puvodne jsem pozadoval vymenu produktu za novy,tu tez pozaduji i ted
Uhradu soudniho znalce(pokud k nemu dojde)
Naklady za cas a cestovne,cca 350kc
Ocni osetreni servisniho technika
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Halbich.
Prosím vás o zaslání čísla reklamace nebo faktury , abych mohl vaši stížnost prověřit .
Pokud máte foto vady prosím o jeho nahraní zde.
Děkuji .
Michal Stýblo.
Veskere foto jsem v komunikaci nahral Vasemu kolegovi p.Pavlu Tihelkovi,kdyz mi date email rad Vam vse pozadovane poslu vcetne reklamacniho vyjadreni a fotek.Dekuji
Dobrý den pane Halbich.
Od kolegy jsem si vaše emaily vyžádal. Z fotografii je je patrný problém s displejem , ale nejsem si jistý, zda jsou zde vadné pixely.
Mohu vás požádat o zaslání kompletního zboží na naší pobočku k mým rukám.
Adresa
CZC.CZ s.r.o
Hviezdoslavova 666
Praha
14900
Tablet zde otestujeme a necháme prověřit i servisem. Pokud zde bude vámi uvedená vada pixelu, provedeme výměnu tabletu (nebo vrátíme peníze) a náklady na poštovné vám uhradíme.
Děkuji.
Michal Stýblo
Dobry den,vada displeje je zrejma,jelikoz pixely zobrazuji spatne barvu ci jsou zasekle pouze na jedne barve tak se da hovorit o vadnych\mrtvych pixelech (je to z odborneho clanku ktery se zameruje na displeje) tato vada se neda ovlivnit je to dane vyrobni technologii a bohuzel se to stava\stat muze,nejsem nastvany ani na CZC a ani na vyrobce tabletu,jen na zpusob vyrizeni reklamace...
Tablet dam na reklamaci do stredy 27.1,byl bych urcite rad v komunikaci s Vami p.Stýblo.
Pro dTest:o postupu stiznosti ci reklamace Vas budu prubezne informovat,zatim dekuji obema stranam.S pozdravem Halbich
Dobrý den .
Po telefonické domluvě se zákazníkem jsme reklamaci uzavřeli dobropisem, který byl zákazníkovi zaslán.
Uváděná vada se u nás sice neprojevila, ale je pravděpodobně způsobená vadným grafickým čipem a neprojevuje se ihned (fotodokumentace zákazníka ale vadu prokazuje). Navíc jsme zjistili pravděpodobně vadné podsvícení ve spodní části.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Zdravim jak dtest tak CZC,s p.Styblem byla komunikace na vybornou a vse probehlo k plne spokojenosti,za zavadu sice oznacili jinou vadu ale i stou bych se ztotoznoval,byl mi vystaven dobropis.Dekuji za vstricne vyrizeni jak CZC tak i dtestu za tyto stranky.Jeste jednou diky a s pozdravem Halbich