Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9361Vadne\mrtve\jinak poskozene pixely od vyroby na tabletu,neuznana reklamace,technik nic nenasel a nevidel

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2016, před 9 lety

Tomáš Halbich

Znění stížnosti

Dobry den bohuzel musim zde resit tuto absurdni stiznost a neuznanou reklamaci u spolecnosti CZC
Jedna se o to ze tabletu Xiaomi mi pad pomalu ale jiste "umira display" odchazeji pixely viz.nadpis,tato vada byla konzultovana jiz cca 1-2 mesic od koupe tabletu (21.4.2015 kupovan) stim ze vada se nadale zhorsuje jsem tablet dal na reklamaci dne (22.12.2015),ktera k memu zdeseni nebyla uznana stim ze technik nic nenasel!!!Verejne zde pisi ze dany technik je slepej (prilozim foto displaye kde je vada videt,10 z 10 kamaradu vadu vidi ihned),je to pro me az zarazejici,obracim se na Vas z duvodu pomoci ohledne reklamace,v zaloze mam soudniho znalce ale vzhledem k jasne vade a viditelnosti pokladam za vyhozene penize (pro CZC samozrejme)...Kontaktuji i CZC zatim bez odezvy

Na vse muzu dolozit vyjadreni CZC (servisu),foto displeje a jasne zretelnou vadu pixelu,okem viditelnou (na cernem podklade)

Dekuji s pozdravem Tomas Halbich


Produkt

Xiaomi mi pad-vadne pixely


Požadované řešení

Puvodne jsem pozadoval vymenu produktu za novy,tu tez pozaduji i ted
Uhradu soudniho znalce(pokud k nemu dojde)
Naklady za cas a cestovne,cca 350kc
Ocni osetreni servisniho technika


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 15:34, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2016 13:23, před 9 lety

Dobrý den pane Halbich.

Prosím vás o zaslání čísla reklamace nebo faktury , abych mohl vaši stížnost prověřit .
Pokud máte foto vady prosím o jeho nahraní zde.

Děkuji .

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2016 15:30, před 9 lety


Tomáš Halbich

Veskere foto jsem v komunikaci nahral Vasemu kolegovi p.Pavlu Tihelkovi,kdyz mi date email rad Vam vse pozadovane poslu vcetne reklamacniho vyjadreni a fotek.Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2016 09:26, před 9 lety

Dobrý den pane Halbich.

Od kolegy jsem si vaše emaily vyžádal. Z fotografii je je patrný problém s displejem , ale nejsem si jistý, zda jsou zde vadné pixely.

Mohu vás požádat o zaslání kompletního zboží na naší pobočku k mým rukám.

Adresa
CZC.CZ s.r.o
Hviezdoslavova 666
Praha
14900

Tablet zde otestujeme a necháme prověřit i servisem. Pokud zde bude vámi uvedená vada pixelu, provedeme výměnu tabletu (nebo vrátíme peníze) a náklady na poštovné vám uhradíme.

Děkuji.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.1.2016 14:29, před 9 lety


Tomáš Halbich

Dobry den,vada displeje je zrejma,jelikoz pixely zobrazuji spatne barvu ci jsou zasekle pouze na jedne barve tak se da hovorit o vadnych\mrtvych pixelech (je to z odborneho clanku ktery se zameruje na displeje) tato vada se neda ovlivnit je to dane vyrobni technologii a bohuzel se to stava\stat muze,nejsem nastvany ani na CZC a ani na vyrobce tabletu,jen na zpusob vyrizeni reklamace...
Tablet dam na reklamaci do stredy 27.1,byl bych urcite rad v komunikaci s Vami p.Stýblo.
Pro dTest:o postupu stiznosti ci reklamace Vas budu prubezne informovat,zatim dekuji obema stranam.S pozdravem Halbich

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2016 17:07, před 9 lety

Dobrý den .

Po telefonické domluvě se zákazníkem jsme reklamaci uzavřeli dobropisem, který byl zákazníkovi zaslán.

Uváděná vada se u nás sice neprojevila, ale je pravděpodobně způsobená vadným grafickým čipem a neprojevuje se ihned (fotodokumentace zákazníka ale vadu prokazuje). Navíc jsme zjistili pravděpodobně vadné podsvícení ve spodní části.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2016 09:21, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.2.2016 22:01, před 9 lety


Tomáš Halbich

Hodnocení:

Komentář: Zdravim jak dtest tak CZC,s p.Styblem byla komunikace na vybornou a vse probehlo k plne spokojenosti,za zavadu sice oznacili jinou vadu ale i stou bych se ztotoznoval,byl mi vystaven dobropis.Dekuji za vstricne vyrizeni jak CZC tak i dtestu za tyto stranky.Jeste jednou diky a s pozdravem Halbich