Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Objednávka zboží 4.1.2016,provedení platby přes platební bránu za zboží.8.1. zboží vyexpedováno.11.1.2016 zásilka přijata na depo společnosti DPD.12.1.Vrácení zboží odesilateli.Následující dny zaslání kontaktního formuláře o vrácení peněz.Komunikace se zákaznickým centrem o způsobu vrácení peněz.Žádná zpětná odezva.Termín zpětné platby neznámý.Komunikace ze strany společnosti nulová.
Stojanová vrtačka Einhell
Okamžité vrácení mých peněz.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel v daném případě od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
"Děkuji Vám za pomoc.Peníze mi dnes přišly zpět na účet."
Na základě této informace stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.