Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#9362Nedodané zboží,zadržování peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2016, před 9 lety

Jiří Gatnar

Znění stížnosti

Objednávka zboží 4.1.2016,provedení platby přes platební bránu za zboží.8.1. zboží vyexpedováno.11.1.2016 zásilka přijata na depo společnosti DPD.12.1.Vrácení zboží odesilateli.Následující dny zaslání kontaktního formuláře o vrácení peněz.Komunikace se zákaznickým centrem o způsobu vrácení peněz.Žádná zpětná odezva.Termín zpětné platby neznámý.Komunikace ze strany společnosti nulová.


Produkt

Stojanová vrtačka Einhell


Požadované řešení

Okamžité vrácení mých peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 14:30, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel v daném případě od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 08:22, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Děkuji Vám za pomoc.Peníze mi dnes přišly zpět na účet."

Na základě této informace stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.