Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes jsem na poště v Obecnice chtěla poslat balík,jako zpětnou zásilku,označenou přímo obchodem předtištěnou adresou odesílatele i adresáta,s pokynem nalepit na viditelném místě na zasilce.Chování poštovní úřednice p.Kuchařové se podobalo výslechu,otázky co to je za papír,co v balíku je,kdo ho poslal,kdo ho přivezl a nechuť balík odeslat mě donutil odejít.Přitom jsem posloucha la,že máte konkurenci v PPL.Že bych za odeslání a její práci zaplatila ji vůbec nezajímalo a nechala mě odejít.Třicet let dělám vedoucí v obchodě,konkurenci máme také,a vím,že si udržíme zákazníky příjemným chováním.Přestěhovala jsem se z Hořovic,na poště tam bývali fronty,přesto jsem tam takové chování úřednic nezažila.
Anna Petrikovičová
Obecnice
Pokus o odeslání zpěné zásilky (balíku )
Proškolení úřednice co je zpětná zásilka,a slušné chování k zákázníkům.S takovou podřízenou bych se já rozloučila.
Případnou odpověď můžete zaslat na mojí emailovou adresu
anapetri@seznam.cz
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.