Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9364Nesprávně označené zboží,arogantní chování pokladní i vedoucí směny,neochota informovat atd.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2016, před 9 lety

Hana Prokůpková

Znění stížnosti

Dnes 20.1.2016 jsem byla odpoledne v 17.04 hod.(účtenka)nakupovat v prodejně Penny Lovosice. Při markování zboží mi pokladní účtovala jinou cenu za červené víno, než byla uvedena u tohoto vína.Dovolila jsem se ozvat, a pokladní se začala chovat velmi arogantně. Zavolala vedoucí směny, která dělá storna na pokladně. Tato paní se šla podívat a řekla, že v regále u této cenovky je víno jiné za jinou cenu a víno, které bylo v akci už není."Prý" to zavinily učnice.Bez slůvka omluvy, vedoucí víno odmarkovala a s úšklebkem odešla.To, že zboží v akci není ,se mi stává velmi často. Dostávám informaci, že mám přijít druhý den ráno, že zboží bude. Ale chodím do práce a dovolenou si kvůli nákupu v Penny marketu brát nebudu.Vůbec nejsem s touto prodejnou spokojená již dlouhou dobu, ale dnes při mém nákupu za 828,- Kč mě to velmi rozhořčilo. Tyto nákupy dělám 1x týdně v tomto obchodě a prodavačky se málokdy chovají příjemně. Myslím si, že obchod je pro zákazníky a tak by se měl i personál k nám jako k zákazníkům chovat.


Požadované řešení

Nedodávání letáků, lepší přistup pracovníků prodejny k zákazníkům a dostatek zboží v akci na prodejně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 14:15, před 9 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele (v daném případě zřejmě § 3 odst. 1 písm. c)- nesprávné účtování, § 12 odst. 1 - označení zboží cenami, zákona o ochraně spotřebitele), se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Co se týče nevhodného chování konkrétních zaměstnanců provozovny, doporučujeme spotřebitelce obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejich zákaznického servisu. Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců by měly směřovat přímo k jejím nadřízeným.

Chování mezi lidmi není přímo upraveno právem, ale řídí se zásadami slušnosti. Chování zaměstnanců se může stát právně postižitelným pouze v případě, kdy překročí určité mantinely a dosáhne takové intenzity, kdy je žádoucí, aby právo do takového společenského vztahu zasáhlo. Do úvahy by přicházely v takových odůvodněných případech zejména přestupky proti občanskému soužití.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2016 13:20, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.