Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#9365Neopravené zboží - reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2016, před 9 lety

Josef Martuška

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s žádosti o pomoc. 14.2.2014 jsem zakoupil u společnosti Mironet.cz a.s. mobilní telefon Apple 5S.
Dne 20.11.2015 jsem telefon reklamoval s vadou špatná reakce displaye, který na dotyk pružil, jiné vady přístroj nevykazoval. 18.12.2015 jsem telefon převzal s tím, že záruka byla uznána a došlo k výměně LCD. LCD byl vyměněn. Bohužel apple k zapnutí přístroje potřebuje wifi a sim kartu, aby jste se dostali vůbec do telefonu. 21.12.2015 RMA RA15C34444, jsem vracel telefon s tím, že původní reklamace je v pořádku, ale displey nemá barevné podání retina displeye. Projevuje se tím, že při plném kontrastu je displey tmavý a bílá barva je nažloutlá. Při porovnání i s předchozím modelem 4s je okem patrná horší kvalita. V porovnání stejného modelu je rozdíl markantní! 11.1.2016 jsem obdržel zprávu, že display byl vyměněn a že si mohu reklamaci vyzvednout. Tentokrát jsem telefon na lokalitě zprovoznil a zavadá přetrvávala, odmítl jsem převzít. Pan Sedláček na reklamaci uznal rozdíl v porovnání se 4s a následně 6s (stejné parametry displey kromě velikosti), že je display barevně rozdílný a poslal s doplňujícími informacemi na technika. Dnes jsem obdržel zprávu, že je reklamace vyřízena a že byl telefon opětovně prověřen a nebyla shledána žádná vada, použitý byl nový originální díl.

Jak mohu prosím postupovat, protože telefon opraven není, okem je viditelný rozdíl oproti jiným telefonům stejné značky (porovnáno s cca 7-mi přístroji známých a kolegů). Zjistil jsem, že Mironet není autorizovaným servisem apple. Po této zkušenosti chci odstoupit od smlouvy a zvažuji podání trestního oznámení na společnost Mironet.cz za Poškozování spotřebitele - § 253 trestního zákoníku.

Vzhledem k přístupu společnosti Mironet.cz a termínu záruční lhůty Vás prosím o radu jak postupovat.
Předem děkuji za reakci a přeji klidný den.

s úctou
Ing. Josef Martuška


Produkt

Appúle 5s 16GB sériové číslo: SF2LLPPEBFFG9, první RMA: RA15C31188, druhé RMA: RA15C34444


Požadované řešení

Vzhledem k reakci a řešení prodejce jsem již ztratil v obchod důvěru a požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Odmítám být bez telefonu 3měsíc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 16:33, před 9 lety

Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci řádně a včas. Pokud tak neučiní, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, musí prodávající vadu odstranit. Pokud tak prodávající neučiní, nevyřídil reklamaci řádně. Pokud vada nebyla během reklamace odstraněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy, a jak již bylo výše zmíněno, spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. Tento nárok je nutné uplatnit u prodávajícího. Další informace k tomuto tématu a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Pokud společnost odstoupení od smlouvy neakceptuje a spotřebitel má pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2016 10:44, před 9 lety

Dobrý den.
Dle vyjádření našeho právní oddělení nebylo odstoupení od kupní smlouvy akceptováno, neboť nemáme za to, že barevné podání displeje je vadou a že za všech okolností, lze u jednoho druhu výrobku dosáhnout 100% barevné totožnosti všech kusů. Kompetentním orgánem k řešení je ČOI.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 16:22, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2016 18:43, před 9 lety


Josef Martuška

Dobrý den,
Společnost Mironet jedna podvodnym způsobem, protože provedl opravu neoriginálním náhradním dílem čímž výrobek znehodnotit a především nedává identické barevné podání jako originální díl. COI řeší pouze pohled dle ukončení v 30dnech a ne jestli byla či nebyla oprava provedena.

Po poradě s právníkem jsem předal telefon soudnímu znalci k posouzení a svých práv se budu domáhat soudní cestou.

U zmíněné společnosti nikdy nic již nekoupím, protože jsou to podvodníci a servis dělají čínskými neoriginalnimi díly! V příloze posílám jejich foto ze servisu tohle jsou údajně jejich originální telefony!

To jen aby si každy udělal názor na tuto společnost.

Josef Martuška

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 11:07, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.