Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s žádosti o pomoc. 14.2.2014 jsem zakoupil u společnosti Mironet.cz a.s. mobilní telefon Apple 5S.
Dne 20.11.2015 jsem telefon reklamoval s vadou špatná reakce displaye, který na dotyk pružil, jiné vady přístroj nevykazoval. 18.12.2015 jsem telefon převzal s tím, že záruka byla uznána a došlo k výměně LCD. LCD byl vyměněn. Bohužel apple k zapnutí přístroje potřebuje wifi a sim kartu, aby jste se dostali vůbec do telefonu. 21.12.2015 RMA RA15C34444, jsem vracel telefon s tím, že původní reklamace je v pořádku, ale displey nemá barevné podání retina displeye. Projevuje se tím, že při plném kontrastu je displey tmavý a bílá barva je nažloutlá. Při porovnání i s předchozím modelem 4s je okem patrná horší kvalita. V porovnání stejného modelu je rozdíl markantní! 11.1.2016 jsem obdržel zprávu, že display byl vyměněn a že si mohu reklamaci vyzvednout. Tentokrát jsem telefon na lokalitě zprovoznil a zavadá přetrvávala, odmítl jsem převzít. Pan Sedláček na reklamaci uznal rozdíl v porovnání se 4s a následně 6s (stejné parametry displey kromě velikosti), že je display barevně rozdílný a poslal s doplňujícími informacemi na technika. Dnes jsem obdržel zprávu, že je reklamace vyřízena a že byl telefon opětovně prověřen a nebyla shledána žádná vada, použitý byl nový originální díl.
Jak mohu prosím postupovat, protože telefon opraven není, okem je viditelný rozdíl oproti jiným telefonům stejné značky (porovnáno s cca 7-mi přístroji známých a kolegů). Zjistil jsem, že Mironet není autorizovaným servisem apple. Po této zkušenosti chci odstoupit od smlouvy a zvažuji podání trestního oznámení na společnost Mironet.cz za Poškozování spotřebitele - § 253 trestního zákoníku.
Vzhledem k přístupu společnosti Mironet.cz a termínu záruční lhůty Vás prosím o radu jak postupovat.
Předem děkuji za reakci a přeji klidný den.
s úctou
Ing. Josef Martuška
Appúle 5s 16GB sériové číslo: SF2LLPPEBFFG9, první RMA: RA15C31188, druhé RMA: RA15C34444
Vzhledem k reakci a řešení prodejce jsem již ztratil v obchod důvěru a požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Odmítám být bez telefonu 3měsíc.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci řádně a včas. Pokud tak neučiní, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, musí prodávající vadu odstranit. Pokud tak prodávající neučiní, nevyřídil reklamaci řádně. Pokud vada nebyla během reklamace odstraněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy, a jak již bylo výše zmíněno, spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. Tento nárok je nutné uplatnit u prodávajícího. Další informace k tomuto tématu a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Pokud společnost odstoupení od smlouvy neakceptuje a spotřebitel má pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den.
Dle vyjádření našeho právní oddělení nebylo odstoupení od kupní smlouvy akceptováno, neboť nemáme za to, že barevné podání displeje je vadou a že za všech okolností, lze u jednoho druhu výrobku dosáhnout 100% barevné totožnosti všech kusů. Kompetentním orgánem k řešení je ČOI.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Společnost Mironet jedna podvodnym způsobem, protože provedl opravu neoriginálním náhradním dílem čímž výrobek znehodnotit a především nedává identické barevné podání jako originální díl. COI řeší pouze pohled dle ukončení v 30dnech a ne jestli byla či nebyla oprava provedena.
Po poradě s právníkem jsem předal telefon soudnímu znalci k posouzení a svých práv se budu domáhat soudní cestou.
U zmíněné společnosti nikdy nic již nekoupím, protože jsou to podvodníci a servis dělají čínskými neoriginalnimi díly! V příloze posílám jejich foto ze servisu tohle jsou údajně jejich originální telefony!
To jen aby si každy udělal názor na tuto společnost.
Josef Martuška
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.