Společnost


Jopla s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9366Vrácení finanční částky za uznanou reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2016, před 9 lety

Petr Varlamovič

Znění stížnosti

Dne 14.1.2015 jsem na e-shopu ANACOMP.cz zakoupil mobilní telefon Microsoft Lumia 535 DUAL SIM za 3 011 Kč. Tento přístroj dělal problémy od samého počátku.Z tohoto důvodu jsem ho reklamoval.Reklamace byla shledána opodstatněná,údajně se vrátil opravený.Skutečnost byla však jiná,nefungoval.
Odeslal jsem e-meil do eshopu praha@acomp.cz s dotazem,jakým způsobem mám telefon reklamovat.Na e-meil nikdo nereagoval,telefon nikdo nebere(bylo provedeno mnoho hovorů-pokusů),proto jsem telefon odeslal opět na reklamaci do servisního střediska Arvato.Odtud napsali,že reklamace je opodstatněná,telefon zůstává u nich a já mohu požadovat odstoupení od smlouvy nebo výměnu telefonu.Reklamaci mám dořešit u prodejce,kde jsem telefon zakoupil.
Dnes jsem zjistil,že webové stránky jsou zrušeny,telefon neustále nikdo nezvedá,proto se na vás obracím s touto žádostí,jakým způsobem daný problém dořešit.


Produkt

Mobilní telefon Microsoft Lumia 535 DUAL SIM za 3 011 Kč.


Požadované řešení

Vrácení peněz za mobilní telefon a proplacení poštovného za oprávněnou reklamaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 13:56, před 9 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že byl na spotřebitelem uvedeného prodejce - společnost Jopla s.r.o. podán insolvenční návrh, mají spotřebitelé, v rámci prohlášeného konkurzu, své pohledávky přihlásit do insolvenčního řízení.

Dle insolvenčního zákona nelze bez včasného přihlášení pohledávky na předepsaném formuláři k pohledávce nikterak přihlížet. Přestože zmeškání lhůty nelze prominout, neznamená to, že pohledávky tímto zanikají. Promeškal-li by spotřebitel lhůtu pro přihlašování pohledávek, doporučujeme se prostřednictvím příslušného soudu obrátit na insolvenčního správce.

Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Na webových stránkách insolvenčního rejstříku na adrese https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=18942f1d-7883-4636-bf3c-0c3e04a7b54e soud vyhláškou oznamuje, že dne 08.01.2016 bylo zahájeno insolvenční řízení se společností Jopla s.r.o., IČO 01891065, 5.května 1035/41, 140 00, Praha 4 a dne 08.01.2016 12:25 hod. byla tato vyhláška zveřejněna v insolvenčním rejstříku.

Soud vyzývá věřitele dlužníka, kteří chtějí své pohledávky uplatnit v insolvenčním řízení, aby podali u zdejšího soudu přihlášku své pohledávky ve lhůtě do rozhodnutí soudu o úpadku. Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese
ISIR.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti (www.justice.cz) včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 19:14, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.