Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
po koupení elektronické hry Minecraft Story Mode mě byl zaslán chybný klíč ke stažení.Obj.-157450046 z 13.1.2016.Po 6ti telefoních hovorech s operátory jsem se dočkal 19.1.s údajnou nápravou,ovšem byl mě zaslán totožný!!!Opět tel.hovor s operátorem doposud nevyřešil zhola nic,správný klíč stále nemám ani po 8dnech proseb a urgencí...
Minecraft Story Mode/obj.č.157450046,urgence č.CCT1932905.
Prosím o okamžitou nápravu,která dle mého mohla být vyřízena do max.24hod...
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc:
• má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé,
• hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
• je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
• vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, zákon předpokládá, že věc byla vadná již při převzetí. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit.
Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající o tom vyrozumí spotřebitele. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit.
Prodávající je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.
Vážený pane Seuberthe,
velmi se omlouvám za vzniklé nedorozumění. Jak Vás již informovali naši pracovníci, tato hra se aktivovala přímo na stránkách této hry https://www.telltalegames.com/ a nikoliv přes Steam. Z tohoto důvodu hlásil Steam nefunkční klíč, přestože byl jinak platný a správný. Mrzí mě, že vlivem této nesprávné informace došlo ke zpoždění ve využívání Vaší zakoupené licence.
Budu ráda, pokud tato nesrovnalost neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Omluvu rád přijímám,neovliní to mé další objednávky jiných produktů u vaší společnosti.Jen mě mrzí,že toto šlo vyřídit během chviličky,místo téměř dvou týdnů..
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.