Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#9375Chybný produkt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2016, před 9 lety

Alexandr Seuberth

Znění stížnosti

po koupení elektronické hry Minecraft Story Mode mě byl zaslán chybný klíč ke stažení.Obj.-157450046 z 13.1.2016.Po 6ti telefoních hovorech s operátory jsem se dočkal 19.1.s údajnou nápravou,ovšem byl mě zaslán totožný!!!Opět tel.hovor s operátorem doposud nevyřešil zhola nic,správný klíč stále nemám ani po 8dnech proseb a urgencí...


Produkt

Minecraft Story Mode/obj.č.157450046,urgence č.CCT1932905.


Požadované řešení

Prosím o okamžitou nápravu,která dle mého mohla být vyřízena do max.24hod...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 11:33, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc:
• má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé,
• hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
• je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
• vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, zákon předpokládá, že věc byla vadná již při převzetí. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit.

Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající o tom vyrozumí spotřebitele. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit.

Prodávající je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2016 10:05, před 9 lety

Vážený pane Seuberthe,

velmi se omlouvám za vzniklé nedorozumění. Jak Vás již informovali naši pracovníci, tato hra se aktivovala přímo na stránkách této hry https://www.telltalegames.com/ a nikoliv přes Steam. Z tohoto důvodu hlásil Steam nefunkční klíč, přestože byl jinak platný a správný. Mrzí mě, že vlivem této nesprávné informace došlo ke zpoždění ve využívání Vaší zakoupené licence.

Budu ráda, pokud tato nesrovnalost neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2016 10:17, před 9 lety


Alexandr Seuberth

Omluvu rád přijímám,neovliní to mé další objednávky jiných produktů u vaší společnosti.Jen mě mrzí,že toto šlo vyřídit během chviličky,místo téměř dvou týdnů..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 11:08, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.