Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vrácené nekvalitní zboží 2x USB Flash disk ihned po obdržení objednávky přímo na pobočce firmy ( sídlo bylo na adrese: Korunní 810/104, Praha 10 Vinohrady).
Upozorněno ze strany firmy, že za tyto objednávky budou vráceny peníze zpět na účet, což se již nestalo.
Jedná se o tyto objednávky:
9902003489 ze dne 4.9.2015 ve výši 465 ,-
9902002920 ze dne 31.8.2015 ve výši 465,- tj. celková výše za objednávky 930,- Kč.
Poté několik urgencí ze strany zákazníka ( pouze e mailem, telefonicky nebylo možné se dovolat- stále obsazeno). Dne 6.11.2015 p. Katka Nováková (BerSlevu.cz) poprvé a naposledy za tým zákaznické podpory odepsala, že "platbu necháme prověřit na účetním oddělení.Jakmile obržíme odpověď budeme Vás kontaktovat".
Na další reakce již od té doby žádná odpověď nepřišla.
USB Flash disk, obj. č.9902003489 ze dne 4.9.2015 ve výši 465 ,-obj. č. 9902002920 ze dne 31.8.2015 ve výši 465
Vrátit peníze
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému dodání zboží.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Dobrý den,
opětovně zaslána komunikace, tzn. e-maily a kontakt včetně č. účtu na uvedenou společnosti Berslevu.cz.
Hezký den.
Stížnost necháváme přeřazenou na spotřebitele. Pokud bude spor opravdu vyřešen, žádáme spotřebitele o uzavření případu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.