Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9376Nevrácení peněz v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2016, před 9 lety

Stanislav Jandáček

Znění stížnosti

Vrácené nekvalitní zboží 2x USB Flash disk ihned po obdržení objednávky přímo na pobočce firmy ( sídlo bylo na adrese: Korunní 810/104, Praha 10 Vinohrady).
Upozorněno ze strany firmy, že za tyto objednávky budou vráceny peníze zpět na účet, což se již nestalo.
Jedná se o tyto objednávky:
9902003489 ze dne 4.9.2015 ve výši 465 ,-
9902002920 ze dne 31.8.2015 ve výši 465,- tj. celková výše za objednávky 930,- Kč.
Poté několik urgencí ze strany zákazníka ( pouze e mailem, telefonicky nebylo možné se dovolat- stále obsazeno). Dne 6.11.2015 p. Katka Nováková (BerSlevu.cz) poprvé a naposledy za tým zákaznické podpory odepsala, že "platbu necháme prověřit na účetním oddělení.Jakmile obržíme odpověď budeme Vás kontaktovat".
Na další reakce již od té doby žádná odpověď nepřišla.


Produkt

USB Flash disk, obj. č.9902003489 ze dne 4.9.2015 ve výši 465 ,-obj. č. 9902002920 ze dne 31.8.2015 ve výši 465


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 11:41, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému dodání zboží.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:30, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 11:01, před 9 lety


Stanislav Jandáček

Dobrý den,
opětovně zaslána komunikace, tzn. e-maily a kontakt včetně č. účtu na uvedenou společnosti Berslevu.cz.

Hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2016 11:29, před 9 lety

Stížnost necháváme přeřazenou na spotřebitele. Pokud bude spor opravdu vyřešen, žádáme spotřebitele o uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 10:53, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 08:45, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.