Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Došel mi email, ze me dopravce kontaktoval a že jsem odmitla balíček a že jsem byla nedoatupna okamžite jsem volala prodejci že to není pravda kontrolovali jsme telefon ten byl správny dale jsem volala na centrálu tak to take bylo v pořádku jen se prodejci nechtěl muj balíček doručit tak si to vymyslel to jsem byla v soku za 2 dny mi vola at jdu okamžite dolu před vchod bydliště a říkam že nejsem doma ale v práci a on ze to mam smůlu, že mi to do prace nepriveze tak to jsem byla v soki tak že si na něj budu stěžovat a on OK TĚŠÍM SE. tak to jsem opravdu byla znevhucena toto není první neprijemne jednání přes službu ppl ale toto už opravdu vygradovalo. Už všech dodavatele jsem informovala pokud mi chtějí dodavat dal zboží tak přes nikoho jiného než přes přes spolecnost PPL
PPL
Čákam na to že když mam objednání balíček tak mi dopravce zavola domluvíme se na hodině a když jsme v práci tak doveze mi doprace jako to dělají jiné společnosti a ne že mi mi odmítne přivést zasilku, to jsem nazazila a nebo abych si vzala v práci dovolenou kvuli balíčku no nemam slov.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.