Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9385Větší poškození mobilu při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2016, před 9 lety

Vendula Moore

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10.1.2016 jsem reklamovala mobil CUBE1 M400 Champagne. Reklamace dopadla zdařile, ale při reklamaci mi ještě víc poškrábali kryt.
Mobilní telefon jsem předávala v téměř nepoškozeném stavu. Jen dvě viditelnější vlasové oděrky na zadní straně krytu a opotřebená krycí folie.

Jak také uvadí v protokolu :

Stav zařízení: výrobek vykazuje běžné známky opotřebení.
Popis poškození: zadní kryt mikrooděrky, dvě viditelnější vlasové oděrky, na displeji opotřebená fólie.

Při vyzvednutí telefonu přibyly další VIDITELNÉ oděrky na vrchní straně krytu. Reklamaci jsem nepřijmula s tím, že mi poškodili mt více než jsem jej předávala.
Vyjádření servisu jak bylo mnou předpokládané je, že není chyba na jejich straně. A nebudou tuto záležitost nijak dále řešit.

Proto se na Vás obracím s pomocí.

Mockrát děkuji


Produkt

Mobilní telefon CUBE1 M400 Champagne


Požadované řešení

Výměna krytu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 09:33, před 9 lety

Prokáže-li spotřebitel stav výrobku v době uplatnění reklamace má právo na náhradu škody, která byla na výrobku způsobena. Nejedná se o reklamaci, ale o nárok plynoucí z deliktního jednání. Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Za důkaz vypovídající o stavu zboží v době uplatnění reklamace může posloužit předávací protokol.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2016 13:17, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.