Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 10.1.2016 jsem reklamovala mobil CUBE1 M400 Champagne. Reklamace dopadla zdařile, ale při reklamaci mi ještě víc poškrábali kryt.
Mobilní telefon jsem předávala v téměř nepoškozeném stavu. Jen dvě viditelnější vlasové oděrky na zadní straně krytu a opotřebená krycí folie.
Jak také uvadí v protokolu :
Stav zařízení: výrobek vykazuje běžné známky opotřebení.
Popis poškození: zadní kryt mikrooděrky, dvě viditelnější vlasové oděrky, na displeji opotřebená fólie.
Při vyzvednutí telefonu přibyly další VIDITELNÉ oděrky na vrchní straně krytu. Reklamaci jsem nepřijmula s tím, že mi poškodili mt více než jsem jej předávala.
Vyjádření servisu jak bylo mnou předpokládané je, že není chyba na jejich straně. A nebudou tuto záležitost nijak dále řešit.
Proto se na Vás obracím s pomocí.
Mockrát děkuji
Mobilní telefon CUBE1 M400 Champagne
Výměna krytu
|
Tweet |
Prokáže-li spotřebitel stav výrobku v době uplatnění reklamace má právo na náhradu škody, která byla na výrobku způsobena. Nejedná se o reklamaci, ale o nárok plynoucí z deliktního jednání. Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Za důkaz vypovídající o stavu zboží v době uplatnění reklamace může posloužit předávací protokol.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.