Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#9392Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2016, před 9 lety

Lydie Pikalová

Znění stížnosti

Nedodané dámské hodinky+ naušnice za224kč.Slozenka zaplacena 11.01.16r.na adresu-Jiráskova 778,Chodov u K.Var,35735.Tel.605714766.P. Majitel účtu-Ateli,s.r.o.,var.szmbol-100295730, na č. účtu 2900295296/2010 dnes jé 22.01.2016


Produkt

Hodinky s dlouhym páskem černé barvy, naušnice zláte barvz s prusvětným kaminkem.


Požadované řešení

Zásilku doslat, nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 16:24, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2016 15:34, před 9 lety

Vážená paní Pikalová,

prověřila jsem Vaši objednávku č.100295730, která obsahuje Vámi zmiňované Moderní hodinky a Květinové náušnice. U výrobku, který jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u dodavatele a doba dodání je 15-40 dní od data odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku a poté i ve shrnutí objednávky před jejím dokončením.

Vaše zboží Vám bylo expedováno dne: 15.1.2016 (8 d)

Zásilky jsou tedy na cestě k Vám, jen Vás ještě poprosíme o vyčkání.
S dalšími dotazy se můžete obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám rádi dotazy zodpovíme a poradíme Vám.

Přeji Vám pěkný den.

S pozdravem
Barbora Libotovská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2016 15:44, před 9 lety


Lydie Pikalová

Tak ještě počkám. Děkují.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2016 15:39, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.3.2016 16:36, před 9 lety


Lydie Pikalová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, už je všechno v pořádku.