Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nedodané dámské hodinky+ naušnice za224kč.Slozenka zaplacena 11.01.16r.na adresu-Jiráskova 778,Chodov u K.Var,35735.Tel.605714766.P. Majitel účtu-Ateli,s.r.o.,var.szmbol-100295730, na č. účtu 2900295296/2010 dnes jé 22.01.2016
Hodinky s dlouhym páskem černé barvy, naušnice zláte barvz s prusvětným kaminkem.
Zásilku doslat, nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Vážená paní Pikalová,
prověřila jsem Vaši objednávku č.100295730, která obsahuje Vámi zmiňované Moderní hodinky a Květinové náušnice. U výrobku, který jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u dodavatele a doba dodání je 15-40 dní od data odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku a poté i ve shrnutí objednávky před jejím dokončením.
Vaše zboží Vám bylo expedováno dne: 15.1.2016 (8 d)
Zásilky jsou tedy na cestě k Vám, jen Vás ještě poprosíme o vyčkání.
S dalšími dotazy se můžete obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám rádi dotazy zodpovíme a poradíme Vám.
Přeji Vám pěkný den.
S pozdravem
Barbora Libotovská
Tak ještě počkám. Děkují.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, už je všechno v pořádku.